Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3862 besök totalt |
Sviestad till STCC - Vill vi ha med den i ligan?
Via lite kontakter fick jag ikväll tag på Sviestad - Linköping till GTREvo/STCC. Den är smal! Jisses...Falkenberg verkar som rena autobahn jämfört med Sviestad. Men prova den och säg vad ni tycker. Ska vi göra ligan komplett med alla Svenska banor eller ska vi hoppa över den? Ni lägger in den på samma sätt som Kinnekulle och Moirana. Här hittar ni den: http://www.megaupload.com/?d=ZQNBYJ7 _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re: Sviestad till STCC - Vill vi ha med den i ligan?
Vi har kört den i rFactor o det funkar bra med omkörning fast banan är så smal. Funkar inte att ladda ner den för mej ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Re: Sviestad till STCC - Vill vi ha med den i ligan?
Fick ner den nu, om du tänker köra den utan Chican så röstar jag för att ta med den,Men med Chican så tror jag det blir mycket smällar i Chicanen, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Re:
Jag fick båda, Dom ligger på olika ställen i spelet I Addon fins en Som heter bara Linköping, I Extras fins Linköping National, Med Chicane _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Re:
Aha det hade jag missat helt. Men ska vi ha nån version med så är det utan chikan tycker jag. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
MEGAUPLOAD brukar funka bra men jag tror att det är nåt arbete de gör med sina servrar. För när man skriver in koden med STORA bokstäver kommer man till en annan bild som säger att man ska vänta i 45 sekunder. Då vet man att det funkar. Så prova igen ska du se att det kommer att gå bra. EDIT: Jag provade nyss och den gick igång på en gång. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Jag fick samma, Var tvungen att ladda ner Megaupload Toolbar, Då funkade det, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Men det är väl knepigt! Jag har inte deras Toolbar och det funkar galant! hehe
Prova den här: http://www.filefactory.com/file/99b5 _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Har du provat Filefactory länken då? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
http://www.megaupload.com/?d=ILLPMFG _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Svie är smal i verkligheten med det är larvigt i STCC. I STCC2 som den härstammar ifrån så var den väl i rätt skala, men nu är bara banan 2 bilar bred vilket är långt ifrån verkligheten. Jag har inte anmält mig till ligan och har väl egentligen inget att säga i saken, men jag rekommenderar att inte ha den av just denna simpla anledning. Men ett testrejs kan man ju kosta på sig.
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3862 besök totalt |