Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
F1 -09 av Codemasters
1117 besök totalt
Sören Ö
Västerås
Här sen Okt 2007

Trådstartare
F1 -09 av Codemasters

Jahaja, det har inte sagts något om det här (vad jag vet). Jag har en känsla av att Codemasters kommer dabba sig precis som med Race Driver (har ni kört rally i RD2, va faan de har ju inte en nuffra rätt). Man hade kunnat önska att Simbin skulle ta licensen, men det vart alltså Codemasters

Broddan
Gävle
Här sen Okt 2008

Citat:
There are 350 people working on the project, which will be based on the EGo Engine that Codemasters has put to good use on the Colin McRae: DIRT and soon-to-be-released Race Driver: GRID titles.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/67228
Citera
danne92
Bollnäs
Här sen Jul 2006

Blir detta arcade spel som GRiD. Då vette jag fan vad jag gör, blir nog ledsen och isolerar mig.

Umeå
Här sen Okt 2007

Alltså Codemasters gör ju inte simulationer. De gör arkadlir till den stora massan . Så du får hoppas det blir ett bra arkadlir det är ingen idé att hoppas på att de ska göra en ren sim även om du stänger av alla hjälpmedel.

Så alltså finns ingen mening med att hoppas och bli besviken på att det ska bli en sim. GRID var faktiskt helt okej arkadlir just för att de totalt tog bort de lilla simresterna de hade i de första race driver liren och fokuserade på att göra ett bra arkadlir helt enkelt. Men tja formel bilarna i GRID var usla så det lovar ju inte gott.

Testade lite f1 99-02 nyligen det håller bra än faktiskt kör hellre det än rFactor moddarna helt klart

F1 -09 av Codemasters
1117 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande