Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1229 besök totalt |
Film: Nostalgi tripp från LAN i Morgongåva 2003!
Hittade en filmsnutt från Morgongåvas LAN 2003 som Kavic filmat, kolla in killen i röda Schumi tröjan direkt när filmen startar och gissa vem ![]() http://www.youtube.com/watch?v=uc0SPHEuSlg Hur gör man för att lägga in Youtube filmer direkt här förresten? |
||||
om du ser en film på YouTube så har du i högerkanten en ruta där du ser länken till filmen, det är den länken du har gett oss här i forumet. Men om du tittar under det står det information om att bädda in eller på engelska embed, använder du det här i forumed så finns rutan med filmen i ditt inlägg, tror jag! Jag testar med din film... Nej det funkar inte... Sorry, det ska vara det där embed eller bädda in som gäller - kanske forumet spärrar?
Filmen var rolig! |
||||
Re: Film: Nostalgi tripp från LAN i Morgongåva 2003!
Hörrö, kör du inte nykter?? ![]() Noterade de två ölburkarna till vänster om dig precis i början av filmen... ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Morgongåvalanen brukar ha ett handikappssytem, ju mer man vinner desto mer måste man dricka. Den gången jag va där så var jag dock bara 15 eller 16. De andra i teamet fick hiva i sig bra mycket den helgen
![]() _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||
Re:
bra handikappsystem, dock körs finalerna på söndagen i nyktert tillstånd (ev lite bakis) |
||||
Re: Film: Nostalgi tripp från LAN i Morgongåva 2003!
Som skrivet, det ingår i paketet ![]() |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1229 besök totalt |