| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 528i touring M-sport, skinn, facelift, PDC m.m.
|
14 besök senaste veckan (1685 totalt) |
|
BMW 528i Touring M-sport -99 Svart 17500 mil Svart skinn sportstolar Supersprint ljuddämpare PDC HiFi System CD-växlare Dragkrok, avtagbar Facelift både fram och bak M-sport paket (stötfångare, fälgar, sportstolar, sportratt) M5-speglar Avbländbar innerbackspegel Pixelfel i display, men färddatorinfo ser man i radiodisplay istället 17" M-sport originalfälg med nästan helt nya Nokiadäck, de har slitageindikator och bakdäck är slitna 1mm (7mm kvar) och fram är dom inte slitna alls (8mm kvar). 16" BMW Stockholm open alufälgar original med mycket fina dubbdäck Ge mig ett bra bud så är den din, köper ny bil till veckan... Har inga bilder, måste tväta den först...
Finns i Värnamo Ring mig 0708-764712
_________________ Johan Dahl |
|
Har nu tagit lite bilder... som ni ser är bilen inte tvättad....
Fälgarna på bilden är 16" Stockholm open fälgar med vinterdäck! M-sport 17" Style 66 medföljer givetvis med sommardäck! Först ut med ett acceptabelt bud vinner! _________________ Johan Dahl |
|
528
Tjena! Buden är ju aningen låga just nu men vi kanske kan göra en smidig affär? Ska nämligen till Eskilstuna på onsdag och hämta min nya bil... Så om du skulle ha det högsta budet på onsdag kanske vi kan göra upp på plats ? // Johan _________________ Johan Dahl |
|
Heloo Jonas.
Evers har högsta på 51k. Har även lagt ut en annons på blocket, där är försäljningspriset 69k inkl. Blocketförsäkring! (69 är ganska billigt ändå...?) Men som sagt nappar ingen på blocket så är 51 i topp... _________________ Johan Dahl |
![]() |
SÄLJES
|
14 besök senaste veckan (1685 totalt) |