Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 13163 besök totalt |
Race1 @ Anderstorp, 24/11, kl 19 och 21
Då var det dags att sparka igång med det första rejset i rejsa.nus STCC-liga. Detta första lopp går av stapeln på Anderstorp. OBS! Ni behöver inte anmäla er! Säg istället till om ni INTE kan vara med. OBS! Så här ser tiderna ut för de två Poolerna: Pool 1: 19.00 - 19.45 Practice 19.45 - 19.55 Kval, Superpole (stängt) 19.55 - 20.00 Warmup (stängt) 20.00 - 20.45 Race Pool 2: 21.00 - 21.45 Practice 21.45 - 21.55 Kval, Superpole (stängt) 21.55 - 22.00 Warmup (stängt) 22.00 - 22.45 Race Övrigt om rejset: Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: STCC Bana: Anderstorp Väder: Changeable Rejs: 2x20 min, omvänd startordning i Race 2. INGET obligatoriskt depåstopp när vi kör 2x20 min. Självklart får man gå in där om man vill men inget man måste. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Som tidigare skrivet kan jag ej deltaga pga jobb på annan ort, bärbara pallar inte med spelet heller tyvärr
![]() ![]() |
||||
Tyvärr har datorn sagt upp sig och är inte i närheten av tillförlitlig. Så det är nog bättre om jag står som reserv än att ta upp en plats i poolen.
|
||||
|
||||
|
||||
_________________ Joakim Karaus BMW.n https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34735 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23940&start=63 |
||||
Re:
shait, är det rejs på SZ då? javisstja, det uppskjutna rejset ja...... finns det någon ledig plats i pool 1 ? _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Re:
Japp det har precis blivit en plats ledig i Pool1 om du vill byta. BMW nr 97 är ledig. Byter du Rolle? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Men det är ju idag onsdag vi rejsar ![]() |
||||
ok, är väl viktigare att få rejsa än att man kör en go bil....
man kommer ju sist i all fall, så nu har man ju något att skylla på ![]() men jag får väl byta när det blir något ledigt? _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Det ska bli riktigt kul ikväll!
Hoppas alla kan hålla sina tävlingsnerver i schack.... Tänk på att det är total poängen under säsongen som är det viktiga, och man tar inga poäng ute i räcket.... ![]() ![]() ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Jag är inte anmäld men skulle vilja vara med på träningen en stund om det är ok ,jag skall jobba i garaget ikväll istället (besiktning fredag)
Men jag har uppgraderat min burk med mera minne (3Gbyte )och nytt grafikkort (9800n GTX+) och vill kolla om laggningen mot andra bilar försvunnit. Grafikkortet är då förbannat snabbt, så där bör det inte sitta i längre. /benny _________________ "It's basic rocketscience" BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil! |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 13163 besök totalt |