| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Intressekoll glasfiber/kolfibertak Audi s2
|
4417 besök totalt |
|
har varit i kontakt med ACM (http://www.acm-ab.se/) om tak till Audi s2 och han skulle kunna tänka sig att ta fram detta om jag hittar några mer som är intresserade. priset kommer landa på ca 3000kr för glasfiber. kan säkert bli billigare om det blir fler så finns det intresse? Mvh Anton[url][/url] _________________ Anton Johansson |
||
|
|
||
|
hejsan!
sorry för dom sena svaren! har varit mycket varsel på jobbet och annat att tänka på så har inte lagt så mycket tid på just detta! har pratat med Lars och vi letar just nu efter ett tak som han kan gjuta form av! så om nån i södra sverige har en s2 som ska lackas om eller ska byta ut det så han kan gjuta en form kontakta gärna lars. men ni som är intreserade ring lars på acm så kommer han ta en order av er alt svara på frågor om exakt pris m.m för tak kommer att tas fram han ska även gjuta av mina framlysen för att få plast i stället för glas alt kolfiber givetvis om nån är intresserad! kommer lämna lysen när jag hämtar mina skärmar och huv. tel acm-ab : 0455-61 76 10 mvh Anton _________________ Anton Johansson |
||
|
Re:
Detta ska nog inte vara några problem! han sa runt 500kr st för glasfiber och lite mer än det dubbla för kolfiber. om du ringer och beställer ett kommer han nog ge dig ett mer exakt pris! men runt dom summorna mvh _________________ Anton Johansson |
||
|
jag har ett tak
jag har ett tak från en coupe som vi kan gjuta på. Ska hämta delar hos han i veckan. då kommer frågan till er. ska det kapas så att man inte behöver ta ur rutan alt kapa hela vägen så man även kommer limma rutan mot kolfibern. Blev det förståligt? _________________ Kaj Nilsson evo 7 timeattack bil facebook.com/racefan.se |
||
|
Re: jag har ett tak
vad jag tror så kommer taket att gjutas vid övre listkanten alt vid dropplisten uppe på! detta är jag inte helt säker på så jag ska ringa Lars och kolla detta. men är det ett tak som är bortkapat eller en hel bil? vore ju att bra att ha med ner till stolparna så att taket inte kan flexa för mycket under gjutning för att få bästa resultat vart ligger fjällbacka? mvh Anton Edit: missade att du skulle ner till Lars _________________ Anton Johansson |
||
|
Re:
jo han svarar alltid men tar oftast lite tid för han har väldigt mycket att göra. men prova att ringa honom han är världens trevligaste. mvh _________________ Anton Johansson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
4417 besök totalt |