| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Dekaler, ACS intresseanmälan
|
2 besök senaste veckan (8450 totalt) |
|
Re:
Som sagt, snabbaste dekal 2009!?
Re: XS-dekaler nästa gång!?
Yes! Har redan kollat in var jag kan tatuera in "Audi ClubSport" på kärringen!!
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
Ny idé/önskemål
Vore käckt om vi kunde ta fram en dekal till nummerplåten, dvs den svarta ramen nertill. Tänkbara texter kan vara: "Audi ClubSport" (givetvis med röda romben) eller varför inte "Quattro - Driver med alla".......
Ta en pilsner, starta upp era små grå och kom med fler förslag. Sedan gör vi Ulrich det!?
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
De här fixar skylten http://www.dekaltrim.nu/ . Klicka på "skylthållare"! Kom igen nu! Hitta på någon kul text!!
||||
|
Re:
Peter. Trodde ni snacka med varandra Han har lite nytt på gång. _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||
|
Visst pratar vi , och han kan ju numera fixa fin fina dekaler. När inte photoshop tar livet av honom vs.
Men de Björn e ute efter är väl de där snapon plastdetaljerna för numerplåtshållaren och de vet jag inte om P löser.... _________________
|
||||
|
Re:
Nej, det behöver absolut inte vara snapon! Såg dock att Dekaltrim sålde hela hållaren. Vad jag är ute efter är en dekal (med svart botten) som har samma mått som undersidan av ramen till nummerplåten. Så här ungefär, men till rätt hållare http://www.tradera.com/Tuff_nummerpl , så kan han få ett storjobb.....
||||
|
Zzzz, va!? Eeeh, jobbar på som satan med BMW.n å två formel Opel. Jag fixar vad ni vill! (Hoppas fan jag inte sagt för mkt nu) . Ring mig Börje. Eller ni som vill ha ngt alt bara tjöta för jag har ist sett inget liv. Skall nog ta mig en cigg å sen skjuta mig i foten lr ngt. Bara ngt händer. Vem vet det kanske kommer en snygg skjuksköterska å hämtar mig som tycker att vi skall hem till henne sedan hon plåstrat om mig ... hej, nu ringer fan en brud!!
So long, Cowboys! _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Dekaler, ACS intresseanmälan
|
2 besök senaste veckan (8450 totalt) |