| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race1 @ Anderstorp, 24/11, kl 19 och 21
|
13180 besök totalt |
|
Re:
kan ha varit jag, jag blev intryckt i muren och motorn dog och det tog ett tag att sluta svära..... >
men du såg väl en gulflaggsskylt..? annars var det en konstig kväll, jag brukar bli snabbare vartefter under kvällens gång, men idag var det tvärtom... snabbaste tiden var i kvalet, sen i rejs 1 så gick det lite slöare och i rejs 2 ännu slöare, märkligt....
men rejs 2 var skojigt, hade en tuff kamp med Ö Andersen nästan hela rejset, väldigt strssande att ha han bakom sig så länge, tyvärr kom han förbi och fick en lucka, men det var inte långt ifrån i mål.... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
Re:
alla detaljer stämmer inte riktigt i grafer och så, jag har inte sett någon lösning på varv 1 buggen heller hoppas att placeringarna är rätt åtminstone _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
Re:
|
||||
|
Re:
Lasse: Jag har resultaten från alla rejsen. Kan du lägga upp dem på din sida? Jag har med kvaltiderna också. Rolle: Placeringarna och det mesta stämmer. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
om du har "repris" påslaget i menyn (options/Game settings) , så finns de under "Replay Theater" på första menyn. _________________ Ainis Noritis |
||||
|
Re:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Niklas: jag kan lägga dom på min sida om du vill.
Över till rejsen! Eftersom jag ej trodde att jag skulle kunna medverka i racen har jag inte kört en meter, i förrgår fick jag även stort trassel med datorn som jag satt med hela dagen igår utan bra resultat så jag är glad att jag tog mig i mål överhuvudtaget i racen Första racet gick bättre än jag kunde tänka mig och slutade tia, andra racet kom verkligheten ikapp och blev då fjortonde. Racen kördes cleant och snyggt enligt mitt tycke, jag försökte hålla mig ur vägen så gott jag kunde i och med snabbare förare som kom bakifrån. Kul att bara kunna vara med hur som helst
|
||||
|
Re:
ok, det mesta är inte allt
kolla i heat2, pool 1, ovanstående länk jag blev 14:e i rejset, med en bil knappt framför och en bil knappt efter kolla sen "gaps" eller "gaps graph" Där ser de ut som om jag blev sist, och den ene kör om 2 st på slutet.... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
Re:
Hej Sören Körde du S60:n? Jag kommer ihåg när du kom flygande, men knuffade jag verkligen på dig, det kändes som det var god marginal . I så fall ber jag om ursäkt för det. Däremot så vet jag att jag touchade till dig i sista kurvan en gång. Vi får se repriserna.
|
||||
|
Racerapport från pole2
Jag kör chevan och kvalade in som 7:a med 1.37.5XX. Blev lite sne då jag missade lite i sista kurvan >
I race 1 kommer jag iväg hyggligt, håller platsen ner till kurva 2 då jag gör min obligatoriska miss (måste alltid göra någon eller flera i racen). ut i gruset och tappar 6 platser. Väl inne på banan igen kan jag ta några platser och när Viktor är av är jag uppe på 7:de. Jag kollar bakåt och ser att jag får en skaplig lucka, men när jag kollar nästa gång så är Viktor där igen var tusan kom han ifrån jag kollade in reprisen och ser att han tar en annan väg t-baka in på banan. jag kan hålla luckan ner och glider in som 7:a vilket jag är nöjd med.
Race 2 startar jag från ruta 2, jag kommer iväg dåligt och tappar 2 platser. Stahre gör en snygg ytter-rökare efter något varv och lite senare dyker oskar fint på innern i sista böj. På varv 6 tappar jag helt rytmen och går brett i flera kurvor vilket Thomas och Andreas inte är sena att utnyttja ner till 8:de nu. Jag säjer åt mig på skarpen fokusera och jag hittar t-baka till rytmen och får kontakt med Thomas och Andreas igen och på varv 10 kör både Andreas och Thomas av i kurvorna efter varandra. Bara tacka och ta imot. de är några sekunder upp till framförvarande men jag knapprar in hela tiden och i mål hänger jag i bakluckan på Robin. 6:e plats och 7:a sammanlagt är jag nöjd med då A-torp inte är min favo-bana. Kent _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||
|
Re:
Jag kan lägga dom på en av mina sidor om du vill Niklas, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
I race 1 puttade jag på Legenden och Kavic. Ber så mycket om ursäkt för det. Klantigt av mig var det i alla fall.
I race 2 jagade jag Kavic igen tills det kom en Cheva och en Audi och blåste om. Chevan var inte mycket att göra åt men Erik i Audin glömde visst att lägga i 6:an på långa rakan och så var jag om igen. Erik körde om mig igen och sedan av bara farten följde jag efter när han körde av och så krockade vi i sandfållan. Spännande racing var det än om jag höll till i bakre halvan av fältet. _________________ Koit Reispass |
||||
|
Re:
Det var ju bara en liten putt, sånt förekommer alltid... _________________ Dennis "Legenden" Karlsson Mazda FC3S Mazda Miata |
||||
|
Här kommer resultaten från gårdagens rejs:
Pool 1 http://public2.racingmates.se/rejsal http://public2.racingmates.se/rejsal Pool 2 http://public2.racingmates.se/rejsal http://public2.racingmates.se/rejsal _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Kan inte ha varit du, du körde väl pool 1? Jag var i pool 2, det glömde jag säga. Brukar ha namnskyltarna på i vanliga fall, men igår var dom av. Nåja, ingen skada skedd vem det än var, kom ju iaf förbi även om det var gode nära
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
Re:
Det var inte så farlig ,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Race1 @ Anderstorp, 24/11, kl 19 och 21
|
13180 besök totalt |