| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Go Kart i Majorna bokat!
|
4654 besök totalt |
|
Go Kart i Majorna bokat!
Lördagen 6/12 kl 13,00. samling senast 12,30 för genomgång. Jag har bokat ett pass på 30 min för 10 personer. Pris: 350/ pers. Jag måste kasta in pengar senast 10 dgr innan körning så den 26:e vill jag att pengar e insatta. Först till kvarn samt betalning = Körning! Återkommer med konto nr. asap //Peter _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||
|
skit
trött jag blir..... hade sett fram mot detta men tror ni jag är hemma den helgen? NEJ! sitter i våran eländiga huvudstad och dricker sprit den helgen, jaja får väll se festen som ett sätt att dränka sorgerna. mvh dennis åzzzoo hansson _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
|
Re: skit
Men vad är det för helg ni valt?
Jag är ju oxå i den kungliga hufvudstaden och bär mig illa åt då! Men träna ni så ska jag spöa er på reprisen efter årsskiftet!
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||
|
Ja, va faan har jag gjort?
Ja ja. Det finns plats för 10 pers å kostar 350/pers Ev plats för 12 men då får det 2 sista bet 4oo/pers av ngn jävla anledning. 1. Jag 2.Andreas Blomberg 3.Huggormen 4.Basse 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Jag har betalat å dem som e på listan har i sin tur myntat mig. Ingen ko på isen men gött om ni som anmäler er gör likaså. Skick ett pm till mig eller så. _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||
|
Re:
Du får cash i morgon på McD om det är ok. Skicka ett PM (med kontonummer) om du hellre vill att jag skall sätta in det på ditt konto. _________________ Jörgen Karlsson Audi 80Q V8 -83 Lotus Elise S2 -01 |
||
|
Hallå snutteplutte!
Jag vill ju vara med och vinna! Gödlsa över dina kontouppgifter så skall jag slanta in stålars! _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
|
Man får la va med o piska skiten ur er då
1. Jag 2.Andreas Blomberg 3.Huggormen 4.Basse 5.Ulrich 6. Niki 7. MEG 8. Jörgen 9. Råttan 10. Norén _________________ Har du aldrig varit av banan vet du inte var dina gränser går... Audi ClubSport Johan Norén |
||
|
1. Jag
2.Andreas Blomberg 3.Huggormen 4.Basse 5.Ulrich 6. Niki 7. MEG 8. Jörgen 9. Råttan 10. Norén 11. El Greko på reservplats 12. Kolle om jag har tillräckligt med blod i spritomloppet efter firmafesten
_________________ Niklas Amnell |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Go Kart i Majorna bokat!
|
4654 besök totalt |