| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race2 @ Mo i Rana, 28/11, kl 19 och 21
|
2 besök senaste veckan (7183 totalt) |
|
Re:
Jo då oyvind, ha inställningen att du ska göra samma på fredag,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Re:
Japp, kör på det... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Jo självklart skall den upp. Den ÄR t.o.m uppe nu!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Tyvärr mycket annat än bara datorrace då men men det komme fler tillfällen, att det blev snabbt inpå är oturligt men är väl tyvärr nödvändigt för att hålla schemat för resten av säsongen.
|
||||
|
Re:
tja ca 1.27-28 har inte testat så mycke än men blir väl därikring |
||||
|
Re:
Jeg har lett og lett, men finner ingen server.
_________________ Oyvind Andersen |
||||
|
Datorn dog - IGEN! Har en relativt ny dator (<3mån) med en NVidia 8800GT, 4GB RAM, XP SP-allt, 3gHz CORE2 CPU, RAID0, kort sagt en skapligt potent maskin, finns så klat värre, det gör det ju alltid...
Köpte just 8800GT för att den är beprövad, men nu vet i fanken. Spelet fryser med bild/ljud - händer inte bara i STCC utan även i BF2 (det är dom 2 spelen som jag har köpt datorn för )
Jag har lagt in senaste drivrarna för NVidia som Nicklas tipsade om, allt är uppdatera med "det senaste", men ändå hänger grejerna - JAG BLIR TOKIG! Vet ärligt talat inte vad jag ska göra - kasta 10 papp i papperskorgen och beställa en ny dator?
Hur som helst, jag har inga ambitioner att placera mig väl, vill bara vara med i serien och tycker att jag stundtals fick ett bra flyt, tills varvningarna började komma vill säga, för vid blå-flagg blir iaf. jag helt bortkommen - blir så rädd att förstöra för någon annan så att mitt eget race blir helt sabbat, och då varvar ännu fler, och mitt race blir än mer sabbat, ond cirkel det där
Ärligt talat fattar jag inte hur ni lyckas köra dom där sekundrarna per varv snabbare än mig. Trodde ett tag att det är min bakhjulsdrivna BMW:s fel, men när jag såg att Hompe gjorde Anderstorp på 10 sek snabbare per varv än mig, då får man ju inse att det är mig och inte bilen det är fel på...
_________________ Måns Larsson PCS 8064 |
||||
|
Har du köpt hela datorn ny eller i delar?
För det skulle ju kunna vara att nätaggregatet inte orkar med att driva allt. Har själv tänkt uppgradera men kom i sista sekund på att mitt nätagg inte skulle tåla det, så det blir till att vänta tills jag har råd med ett nytt. Kan förstås vara något helt annat också. Det var bara min första tanke
_________________ Jesper Bourner Ferrari |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Race2 @ Mo i Rana, 28/11, kl 19 och 21
|
2 besök senaste veckan (7183 totalt) |