Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 18089 besök totalt |
Re:
Det har du säkert rätt i, men vikt besparingen är ju förhoppningsvis inte den enda fördelen med ett nytt avgassystem. Nu har man iallafall blivit lycklig ägare till en uppsättning nya hjul. Det blev ATS DTM 8x18 med Michelin Pilot Sport Cup. Sort tack Mikael BTG för denna affär och tack för leveransen. ![]() Var dessutom och hämtade täcklock för dimljusen i fronten. Ser lite sportigare ut. ![]() ![]() och en bonus! ![]() _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||
Re:
Stort tack själv! ![]() För det första är det smidigt och trevligt att ha med rekoderliga människor ![]() ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
|
||||||
Re:
Erik, har telefonen pajat? Ta sånt här via PM eller tel/sms i fortsättningen då det inte tillför så mycket i tråden. Ett tips från coachen. ![]() Kul att bilen har hittat till garaget. Ser riktigt bra ut på bilderna med de nya fälgarna. Får komma på ett studeibesök nån dag och titta närmare på bilen i övrigt. ![]() _________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
||||||
Kul att du kommit in i garaget. Nu är det bara att kavla upp ärmarna
![]() Nya fälgarna ser riktigt bra ut. Hur ser närmaste planerna ut? MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
Kul att ni gillar hjulen, jag är riktigt nöjd själv. ![]()
Jag är på lite semester i Göteborg i helgen så igår på vägen ner var jag förbi Tjörn och hämtade 2st Sparco Evo/Evo2 stolar. Blir nog montering av dom till veckan hoppas jag. ![]() Sen blir det nog lite renovering av bromsarna, förhoppningsvis kommer dom hålla samma höga klass som dina snart. ![]() _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||
Re:
Bra då kan jag tjuvkika lite på din stolsmontering och kanske bältesinfästning så småningom. Lurar på om man skulle kunna få till ett par bältesöglor i nackstödsinfästningen i hatthyllan.. Ska du göra eget underrede/infästning av stolarna eller köper du nåt färdigt ? justerbart ? MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
samma frågor x 2 ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
heheh helluu crazy sjukt ful bil du har köpt skrota skiten ögona böjj. Första bästa amcor räcke på ringen i sommar... nån måste ju säga nått negativt om bilen med ju....
![]() _________________ Jimmy Eriksson |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 18089 besök totalt |