| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
ETCC 2003 officiell release 31 okober!!
|
4350 besök totalt |
|
Finns fortfarande att ladda hem på: http://www.xzibitaprojects.net/
- - - - - I min Honda nr14 sitter en BMW-ratt!!!! Har ni märkt det??? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
nån som har testat Audin?
Körde lite med den fan vad man kunde våldsköra med den eheheh bara grepp hela tiden. Om du kör av och fortsätter och gasar får du 4hjulsställ men som är hyffsat lätta att kontroller så du har lite lättare att komma upp på banan igen. Klockren mod _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
|
Jag tycker att de tre återstående loppen i vår serie får vara 360C-modden.
Sen får vi se vilken modd vi kör vidare med i Säsong 4.....men det blir väl ETCC?? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Jo jag tycker att ETCC låter som ett bra val inför säsong 4
_________________ mvh Viktor Pousette |
||
|
ETCC
Hoppas snart på en serie med ETCC bilarna. Har tränat lite med dom o ja får säga att det blir nog täta rejs med dom. De är ju mycket bättre grepp tycker jag,och snurrar inte så lätt när man råkar köra av. Kör nu en (SEAT) den tycker jag fungerar bra, sätter nog inga kanontider men det fungerar för mig iafall. Det är jätterolig rejsing det här ändå även om man inte vinner.
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
ETCC
Mycket svårt att hålla nere tempen i framdäcken på min SEAT. Har försökt med massor av olika inställningar men det hjälper inte mycke. Man får nog lära sig att köra utan däcktjut i kurvorna och vid inbromsningar . Ja klarar ca:6 varv sedan börgar det kana ut i kurvorna. Jätteroligt spel annars.
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
![]() |
Racingsimulatorer
ETCC 2003 officiell release 31 okober!!
|
4350 besök totalt |