| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
STCC Funktionär Göteborg City Race och Mantorp Park
|
1, 2, 3, 4 >> 3 besök senaste veckan (22529 totalt) |
|
Hej! När Göteborg City Race arrangeras av STCC och MK Scandia så har de vänts sig till oss i BMWSC för hjälp. All hjälp är välkommen. Det behövs Flaggvakter, Line up, Bärgning och många andra funktioner. Det är träning och race i två dagar. Resersättning, ersättning för arbetsdag"summa som bestäms av MK Scandia", frukost, lunch, middag och enklare boende ordnas även det av MK Scandia. Till många uppgifter är funktionärslicens ett krav. Som många arrangemang krävs det många frivilliga för att genomföra en så här stor folkfest, vill du vara en av dem? Kontakta undertecknad johansson.olof@telia.com eller Max Lundgren max@mkscandia.se för mer information. 2009 5-6 juni Göteborg City Race _________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
För att plocka ut en funktionärslicens krävs att du har arbetat med lämpliga funktionärssysslor vid två tillfällen (eller genomfört två tävlingar som förare) enligt nya direktiv från 2008. Denna erfarenhet kan du få genom att tex hjälpa till under BMWSC :s banträffsarrangemang. Efter dessa två tillfällen skickas funktionärslicensansökan till SBF efter att ha intygats av klubben. Strax efter kommer funktionärslicensen i din brevlåda. Medlemmar som redan har en funktionärslicens berörs inte utan behåller sin nuvarande. Läs mer om gällande reglemente via www.sbf.se . (G7.2): http://web.sbf.se/regler/up/99/Gemensamma_Regler_2008.pdf _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re: STCC Funktionär Göteborg City Race
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
|
_________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
Skicka mig ett mail, så jag kan hålla reda på er:) johansson.olof@telia.com _________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
Tror du det verkligen blir så lätt olof!
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Visserligen inte med i BMWSC men skulle kunna tänka mig att ställa upp i ett bärgningslag om ni är en man kort. Funktionärslicens har jag såklart.
|
||||
|
Re:
Eftersom vi har samma bakgrund, ska vi se vad jag kan göra. Tävlingscyklist 97-2003
som sagt dra iväg ett mail
_________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
Haha ja där ser man va lite världen kan vara MTB eller landsväg?
Ska jag dra mailet till dig personligen? |
||||
|
Eftersom jag har så svårt att bestämma mig, när är sista anmälningsdatum? Tänkte försöka i år igen, hoppas att det funkar den här gången...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3, 4 >> 3 besök senaste veckan (22529 totalt) |