| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
ETCC online-träning fredag 7/11 kl 18?
|
808 besök totalt |
|
Jag och 2-4 kompisar tänkte köra lite ETCC online imorgon (fredag 7/11) vid 18-tiden. Nån mer som har tid & lust? Blir antagligen Hockenheim till att börja med i alla fall. om vi blir många är bra om nån annan kan host:a eftersom min comhem (1 Mbit/s in/ 0,2 ut) inte är optimal. Har provat med 5 och det gick i alla fall. Skriver ut IP här när det blir dags. _________________ /Ove Mörk |
||
|
om någon vill köra online ikväll så startar en kille som heter PG ett ETCC-race på F1RST kl 23.00. Laguna Seca är det som gäller ikväll.
Denna är numera [offline] _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Nää, vi slutade nu Förmodligen försökte du ansluta när vi bytte bana.
Riktigt tight racing med etcc-modden, hoppas det blir en rejsa cup när 360C cupen är slut _________________ /Anders Kronberg |
||
|
det var ganska täta race men min uppkopling e ju ren skit måste fixa det men hur
e det någon skilnad på bilarna? min skoda var skön iallafal
_________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||
En grej som du skulle kuna kolla lätt är vilken "Connection type" du har inställd. Det står på samma sida som du skriver in IPt som du skall joina. ADSL är att föredra, för du hade väl Telia 512 ? _________________ Christian Waltgård |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
808 besök totalt |