Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2521 besök totalt |
De som vill få GPL uppdaterat 100% och bor i Stockholmstrakten är hjärtligt välkomna att
svänga förbi Riddargatan o hämta en CD med alla biluppdateringar, de 57 bästa banorna (och de är j****r i min låda SKITBRA ![]() _________________ ![]() |
||||||
Hmm, kanske inte så många som tycker i morgonkväll (fredag kväll) är så bra, men eftersom
jag ska vara fylleschaffis åt både min hustru och mina föräldrar som ska på julbord där inte jag får följa med ![]() ![]() Dock totalt novis på GPL multiplayer, behöver jag något IP-nummer att knacka in eller nåt? Mvh, Pär _________________ Pär Hylander |
||||||
Magnus..... har du bromsat flats-spots på däcken eller ska dom vara sådär kantiga ?
![]() |
||||||
_________________ ![]() |
||||||
Jepp, du ska skriva in "rejsa.nu" tror jag ![]() _________________ ![]() |
||||||
|
||||||
Antagligen så är jag en digital analfabet, eller så saknar jag någon patch för jag kan inte skriva in adressen till host servern.
![]() ![]() På raden med som man väljer "Connect via" så kan jag bara välja COM1,2..... JaJa får väl spela GTR2002 istället..... ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
det är nåt i core.ini.... tex så här kör jag med: [ Communications ] alternate_ip_addr_lookup = 1 disable_ipx = 1 disable_modem = 1 disable_network = 0 _________________ ![]() |
||||||
"1-0 0-1-0, vi måste värna om vänskap, undvika bråk" "1-0 0-1-0, vi måste tala samma språk" Tur man inte är alltför insyltad i datahierarkin... ![]() Hoppas ni har kul! ///Martin Ps. Om ni inte känner igen citatet ovan är ni ursäktade. Det är ur en Adolphson-Falk låt från 80-talet om jag inte misstar mig... Ds. _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||
haha, det var mitt fel, jag körde så sakta så ni andra fick väja hejvilt, jag såg bara en massa Lotusar som fladdrade omkring i backspeglarna ![]() Kände mig dock som en olydig trafikskoleelev, ni fick ju bara vänta på mig hela tiden ![]() Förvånadsvärt smärtfritt att få igång GPL i mulitplayer :-) Har dock konstiga grejer som händer med grafiken, skärmen protesterar när grafikkortet vill ha 295Hz svepfrekvens.... Ska försöka snoka reda på dom rätta tilläggen till GPL, min grafik är lite "muggig" jämför med dom skärmdumpar man sett här! Tack för ikväll! Mvh, Pär _________________ Pär Hylander |
||||||
Frågan är om ni inte fick vänta mer på mig
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Från skivan "Över tid och rum" från 1984. "om kontrollen blinkar blå..." ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2521 besök totalt |