| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
VW-Scirocco-R20T-the-inside-story
|
2136 besök totalt |
|
Bilen har ju redan figurerat på rejsa. Genom bilder och VLN. Men här lite koncept bilder och annat. Nya Scirocco. i R-utförande. Kolla design och dekaler , kanske något för rejsaianen? Länk http://www.carmagazine.co.uk/Secret-
Rejsig Inredning. Endast för entusiaster. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
|
||||
|
Re:
är det så?..jag har inte följt upp detta, ska kolla upp det under dagen _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
|
_________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
|
Re:
Det är lite meningen. Men tittar du in i bilen är den inte lika. Sedan är det en del kosmetisk skillnad på utsidan med. Fast rejsmodellen är inte lik en Golf ens. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
Re:
Fasen så läckert! VW Scirocco borde vart uppföljaren på min Peugeot 306 GTi som aldrig kom
Har alltid haft svårt för VW (förutom Bubbla och Golf Gti typ 1) men den nya Sciroccon
Raceversionen var ju bara för jäkla läcker! Är dock lite väl dyr för min smak. Särskilt med lite extrautrustning _________________ Rachid Rachid |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2136 besök totalt |