Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 13969 besök totalt |
Vart är det nu man lägger in filen... Var det GTL/Game/Gamedata/Locations sökvägen var? I den mappen skall i alla fall alla banor ligga. Får kolla i burken vid tillfälle om inte någon annan hinner före.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Tack! Dock får jag det inte att fungera...spelet lägger av när jag ska köra på den nyinlagda banan... ![]() _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||
Re:
Du ska som tidigare nämnt sätta in mappen med banans namn i "Locations"-mappen (GTL/Game/Gamedata/Locations). Kommer inte ihåg om det var några extra saker i GTL då det var länge sedan jag hade det installerat, men se till att mappen endast "Kinnekulle" och hela dess innehåll hamnar i Locations. Ibland när man extraherar filerna från t.ex. Winzip så hamnar hela "GameData"-mappen under Locations och då blir det galet. Se till så att det inte blir så, är lätt hänt. Finns det någon mapp för "UIData" som följer med banan? T.ex. "Videos" och "Textures", för isf ska de också in under sina resp. mappar i spelet. Var det till nån hjälp eller blev det värre? ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Re:
Var det till nån hjälp eller blev det värre? ![]() Tjaa...ingen framgång hitills.. ![]() Mappen innehåller: JPEG-bild AIW-fil Animerad pekare CAM-fil GDB-fil GTL-fil TRK-fil GTL-fil (en till) Textdokument Bitmappsbild Allt det här har jag lagt i Locations...är det fel? Det här är "okänd mark" för mej....och jag är verkligen tacksam för tips. Får jag bara in den här första banan så ska jag väl klara av fler sen.. ![]() _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||
Re:
om jag förstår dig rätt har du lagt filerna:
i katalogen GTL/Game/Gamedata/Locations För att få det att fungera skall de ligga i katalogen GTL/Game/Gamedata/Locations/Kinnekulle/ om du har dem i denna mapp vet inte jag vad som blir fel, då jag har dem i denna katalog... _________________ ![]() |
||||
Re:
>>Jo,det är precis där dom ligger, i mappen Kinnekulle... ![]() ![]() _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||
ja, just det ja, den ingår ju inte i STCC så den borde finnas kvar nånstans
precis som Mo I Rana också förstås... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Ni kan ju prova att ladda ner rejsa.nus Trackpack som innehåller Moirana sam t Kinnekulle..
![]() http://www.megaupload.com/?d=ILLPMFG Vi ska köra med dem i vår liga. I er mapp som heter c:\Programfiles\Steam\Steamapps\DITTANVÄNDARNAMN\race07 skapar ni en mapp som ni kallar GameData. Under denna mapp skapar ni en ny mapp so ni kallas Locations. Gå in i den. I den så lägger ni mapparna Moirana och Kinnekulle. Då ska ni sen hitta banorna inne i GTREvo/STCC. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Kinnekulle... Som jag har letat. Tack ska ni ha!!! Henrik|Ambassadeur _________________ Henrik Hård Drömmer om ett sevenprojekt. |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 13969 besök totalt |