Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 2605 besök totalt |
2008-12-27 REJSA GOKART I HALMSTAD kl: 1430
Nu bokat lördagen den 27/12 kl: 1500 - Var på plats 30 min innan ! kostnad - 350kr/pers. kontant betalning - de tar ej kort _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Förslag på tävlingsformen:
MaxiRace 350 kr person. 3 kval heat 6 varv i varje heat. 6 bästa till A-Final. Är man tio eller fler deltagare körs även en B-Final. Medaljer till segrarna. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Lista
1. Kristian Hesselmark 2. Emil Jönsson 3. Christian olsén 4. Simon Nilsson 5. Peo Rydgren 6. Björn Tomasson 7. Mats Mauritzson Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj |
||
1. Kristian Hesselmark
2. Emil Jönsson 3. Christian olsén 4. Simon Nilsson 5. Peo Rydgren 6. Björn Tomasson 7. Mats Mauritzson 8. Jonas Larsson _________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||
Re:
Bokat för 8-12 pers Lördagen den 27/12 runt kl 15 ? Var på plats 30 min innan ! Medtag kontanter till betalningen ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
1. Kristian Hesselmark
2. Emil Jönsson 3. Christian olsén 4. Simon Nilsson 5. Peo Rydgren (Team Peo) 6. Björn Tomasson (Team Peo) 7. Mats Mauritzson (Team Peo) 8. Jonas Larsson 9. Dennis Johansson (Team Peo) _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj |
||
Re:
1. Kristian Hesselmark 2. Emil Jönsson 3. Christian olsén 4. Simon Nilsson 5. Peo Rydgren (Team Peo) 6. Björn Tomasson (Team Peo) 7. Mats Mauritzson (Team Peo) 8. Jonas Larsson 9. Dennis Johansson (Team Peo) 10. Johnny Karlsson _________________ Johnny Karlsson Opel Speedster N/A |
||
Re:
Hej Anders - denna gånga hann jag inte samordna detta - men vi kan ju ta det en annan gång, kul latt du vill vara med isf. god jul. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
TIPS TIPS TIPS
Medtag egen visirförsedd hjälm om man kan, inge trevlig att ha en lånahjälm som 2300 andra personer haft tidigare. Även om de har hårnätsskydd _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
_________________ Emil Jönsson |
||
Jag är sugen, räcker det med anmälan i tråden? Står ju inget annat iof.
Isåfall anmäler jag mig här ![]() Vore skoj o träffa lite rejsagrabbar och gasa av sig lite ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 2605 besök totalt |