Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
700 besök totalt |
God Jul från oakGPS!
Så här till juletider så har bitarna börjat falla på plats och jag vågar visa TrackView2 för allmänheten... ![]() Med i installationskittet kommer två datafiler som jag tror att ni kan gilla ![]() GPS-data från: Nürburgring (Toyota Celica GT (har jag för mig)) och Gelleråsen (Nissan 200SX (jag!)). Så från oss alla... (etc.) God Jul =) http://www.ake.nu/oakgps/download-pr _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
Utan att bli alltför tråkig genom att säga Gott Nytt år från oakGPS så kan jag iaf meddela att en fix för Win98 och WinMe har lagts ut på hemsidan.
![]() Bara att tanka hem den nya versionen (klicka förbi registreringen, t.ex.) och installera så ska det fungera utan att krascha även på Win98/Me! ![]() Prova gärna även om ni inte alls är intresserade så att jag blir lite säker på att det funkar på alla olika windowsar ![]() _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
700 besök totalt |