Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3254 besök totalt |
skins till serien
Jag lägger upp en länk där man kan ladda ner min bil jag ska använda på våler för lite jul stämingn ![]() ladda ner här http://www.speedyshare.com/746268246 lägg den sen i dator/c/steam//stamapps/loginnamn/race07/costomskins och extrakta hela filen ditt ![]() fler kan väll lägga upp sina skins här om dom har några som dom använder i serien ![]() _________________ Robin Johansson |
||||
något ot i denna tråd men ändå
![]() om man vill ha gjort en bil då? Hade ju varit tokskoj att få köra "sin egen" bil i stcc Gissar på att det är en helt annan insats men jag måste ju fråga. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
provar igen http://www.speedyshare.com/705365960
_________________ Robin Johansson |
||||
Re:
menar du i färgen?? eller en hellt ny bil sort ![]() _________________ Robin Johansson |
||||
Frågade Niklas innan serien drog igång om egna skins, men han ville hålla sig till original-skinsen. Var det inte något med att det kan bli strul med depåplatserna med egna skins? Att man med egna skins lättare får "dela" ruta med någon som kan ställa till det vid t.ex. depåstopp? Läste om det på något annat forum också, kanske någon annan som vet mer?
om inte, falskt alarm från min sida! ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
hmm har faktiskt ingen anning men tror inte det
![]() men jag ska bara köra eget skin en gång och det är nu för det närmar sig jul så kan man ju vara lite jullig med ett jul skin på min seat ![]() _________________ Robin Johansson |
||||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
_________________ Robin Johansson |
||||
|
||||
Re:
Nja jag tänkte ju på en helt ny bil om nu inte E36 compact finns att ladda ner någonstans? _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Ja Varmaren är rätt nöjd med sina skinns han fick av Robbin Robocop Johansson. Speciellt Starfighter
![]() Funderar nästan på att byta till det namnet. Tack Robin. Jag tror du vinner serien ;o)... ja nu när jag är borta ![]() ![]() _________________ Kenny bjornelundh |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3254 besök totalt |