Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Race4 @ Våler, 20/12, kl 19 och 21
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
11215 besök totalt
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Är det någon mer än jag som inte ser Hondornas bromsljus?

.

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

R johansson skrev:
där jag bor i enköping

HJÄLP på falken blir det 60 extra kilo på mig

OK trodde det var Hummelstad utanför Västervik för där har jag bott.

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Re: till kavic angående bilbyte

nisse andersson skrev:
hej jag undrar om jag kan ta kenny björnelundhs volvo c30 istället för min s60 eftersom han lägger av. mvh nisse i poll 2.

Japp det går bra det!

Team Swedish Racing Mates
Citera
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Riktigt tråkigt med kvalbuggen, när man väl råkar ut för den... Hoppas de fixar den snart.

Annars så var det ganska händelse löst race för mig. I början på racet så klåpade jag mig två gånger och åkte rakt fram efter rakan på baksidan av banan. Sedan var det svårt att jaga fatt er andra. Schumi körde jag som sagt om flera gånger och personligen tycker jag nog inte att du behöver flytta dig ur raceline. Det hör till att man måste anstränga sig lite för att köra om.

Vid depå stoppet hade jag tur i oturen! Precis när jag var klar och börjat rulla iväg kommer en apple uppdatering så jag slägs ut STCC och det tar säkert 7-8s innan jag hittar in igen och får fart...

.

Oskar-j
simrishamn
Här sen Okt 2008

tar det lungt på kvalet men får ändå tredje tid till slut.

jag gör en bra start och lyckas ta mig upp på andra plats direkt, några kurvor senare glider kent karlen av banan från ledning så jag får förstaplatsen gratis. jag blev förvånad att jag kunde hålla robin bakom mig ända fram till depåstoppet, men när jag ska in i depån missbedömer jag farten och slår i räcket med stort skador på fronten som följ, ingen fart rakt fram och fruktansvärt understyrt i kurvorna. tappar ca 3 sek per varv efter depåstoppet och blir 9:a imål.

Linköping
Här sen Okt 2007

Bland allt gnäll:::

JAG TYCKER SERIEN ÄR KANON. thumbs up SÅDESÅ

Kvalar 3:a får en dålig start, tappar racenerverna det tar ca 5-6 varv innan det flyter på.

Inga problems i depån kommer ut 7:a slutar 7:a ÄR NÖJD..

Citera
Joakim Winkler
Ronneby
Här sen Sep 2003

Hur länge kan man ligga och ta emot varningar för blåflagg innan man blir diskad?
Med tanke på att den börjar tjata väldigt långt i förväg känns det som att den bör varna ett antal gånger iaf?
Jag har själv inte vågat testa den

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Re:

Joakim Winkler skrev:
Hur länge kan man ligga och ta emot varningar för blåflagg innan man blir diskad?
Med tanke på att den börjar tjata väldigt långt i förväg känns det som att den bör varna ett antal gånger iaf?
Jag har själv inte vågat testa den

Jag har för mig att det är tre varningar man får...

Team Swedish Racing Mates
Citera
O.andersen
Norge
Här sen Okt 2008

Re:

Ainisse skrev:
Kavic skrev:

Jag har också gjort en profil,Men när jag har gjort mitt stopp o kört ett varv så får jag DQ det är 3 dje gången det händer, Så nu får det vara.
Ta en bild där man ser depårutan, så vi kan se hur du ställt in den. För mig funkat det klockrent. OBS! Man MÅSTE byta minst 2 hjul annars blir det DQ.

Efter reglene skal man vel byta 4 hjul, om jag har opfattat riktig.

Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

o.andersen skrev:
Ainisse skrev:
Kavic skrev:

Jag har också gjort en profil,Men när jag har gjort mitt stopp o kört ett varv så får jag DQ det är 3 dje gången det händer, Så nu får det vara.
Ta en bild där man ser depårutan, så vi kan se hur du ställt in den. För mig funkat det klockrent. OBS! Man MÅSTE byta minst 2 hjul annars blir det DQ.

Efter reglene skal man vel byta 4 hjul, om jag har opfattat riktig.

Ja 4 hjul ska bytas

Sören Ö
Västerås
Här sen Okt 2007

Jävla bugg att varven inte räknas för Brodin och Kavic när det varit ute i gruset/gräset borta efter flygrakan. ?

Ainisse
Västerås
Här sen Dec 2004

Håll er på banan

Norge
Här sen Okt 2008

Re:

Sören Ö skrev:
Jävla bugg att varven inte räknas för Brodin och Kavic när det varit ute i gruset/gräset borta efter flygrakan. ?

Hvilken Flygraka ??

Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Ainisse skrev:
Håll er på banan

Inte så lätt att vara kvar på banan när man blir av knuffad,Det var mycket som var konstigt i racet i går, Jag fick blåflagg redan på varv 2 när jag skulle passera en bil, sen tog det ca 10 varv innan placeringen stämde,

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

o.andersen skrev:
Sören Ö skrev:

Hvilken Flygraka ??

Den där Norska charter flyget startar,

O.andersen
Norge
Här sen Okt 2008

Re:

Kavic skrev:
o.andersen skrev:
Sören Ö skrev:

Hvilken Flygraka ??

Den där Norska charter flyget startar,

Ja,Ja, ni Svenskar, ni Svenskar

Örebro
Här sen Feb 2004

Re:

ThomasT skrev:
Riktigt tråkigt med kvalbuggen, när man väl råkar ut för den... Hoppas de fixar den snart.

Annars så var det ganska händelse löst race för mig. I början på racet så klåpade jag mig två gånger och åkte rakt fram efter rakan på baksidan av banan. Sedan var det svårt att jaga fatt er andra. Schumi körde jag som sagt om flera gånger och personligen tycker jag nog inte att du behöver flytta dig ur raceline. Det hör till att man måste anstränga sig lite för att köra om.

Vid depå stoppet hade jag tur i oturen! Precis när jag var klar och börjat rulla iväg kommer en apple uppdatering så jag slägs ut STCC och det tar säkert 7-8s innan jag hittar in igen och får fart...

.

Tycker att dey är en självklarhet att flytta sig och inte störa när en snabbare förare kommer bakifrån, den snabbare har mer att tjäna på det än jag själv. Jag visste att jag var långsam i går redan innan racet Sen kom jag på att jag måste be Nisse om ursäkt här också för det på träningen, ratten var heltokig men med telefon och chat support av Niklas Maravic så löste sig problemet precis innan kvalet. I stressen så tog jag även den torra setupen och tänkte kasta in handduken men då hade jag som tur var Niklas i luren och han sa som så att det regnar och då kom jag på att jag körde med torrsetup...hehehe. Till slut fick jag ihop en poäng i alla fall Men nu är det nya tider med framhjulsdrift och Volvo som gäller, får se om det kan bli någon mer poäng i nästa race

nisse andersson

Här sen Apr 2008

tappa varv

hej jag såg att det var fler en jag som hade problem med varven mina stämde inte heller för när robin gick imål så hade jag 3varv kvar och så dåligt kör jag inte så han har varvat mej 2ggr blev konstigt efter flygrakan som för er andra kom ut i gräset pga att jag hade för hög fart och inte kunde bromsa i böjen men jag genade inte . men för övrigt tycker jag att det är en kul serie men är glad att jag fick bytta bort den klumpiga s60 mvh nisse

Örebro län
Här sen Okt 2008

Jag gillar depåstoppen och tycker att vi ska fortsätta med dem. Synd att det inte fungerar för dig Kavic. Har du testat att installera om STCC?

Här sen Apr 2008

till schumi

det var bara att jag blev så snåpen jag tänkte vad gör han för du brukar köra rent men just då kändes det som man var på en öppen server och det var lite folkrace som det brukar vara på dom, du vet vad jag menar. så från min sida schumi är det grönt, skönt att det ordnade sig för dig med ratten min är också galen ibland.mvh nisse

Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

christ0ffer skrev:
Jag gillar depåstoppen och tycker att vi ska fortsätta med dem. Synd att det inte fungerar för dig Kavic. Har du testat att installera om STCC?

Nej har inte testat att installera om. Men alla problem är lösta nu, Jag avstår att köra,

Racingsimulatorer
Race4 @ Våler, 20/12, kl 19 och 21
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
11215 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande