Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 11215 besök totalt |
Re: till kavic angående bilbyte
Japp det går bra det! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Riktigt tråkigt med kvalbuggen, när man väl råkar ut för den... Hoppas de fixar den snart.
Annars så var det ganska händelse löst race för mig. I början på racet så klåpade jag mig två gånger och åkte rakt fram efter rakan på baksidan av banan. Sedan var det svårt att jaga fatt er andra. Schumi körde jag som sagt om flera gånger och personligen tycker jag nog inte att du behöver flytta dig ur raceline. Det hör till att man måste anstränga sig lite för att köra om. ![]() Vid depå stoppet hade jag tur i oturen! Precis när jag var klar och börjat rulla iväg kommer en apple uppdatering så jag slägs ut STCC och det tar säkert 7-8s innan jag hittar in igen och får fart... . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
tar det lungt på kvalet men får ändå tredje tid till slut.
jag gör en bra start och lyckas ta mig upp på andra plats direkt, några kurvor senare glider kent karlen av banan från ledning så jag får förstaplatsen gratis. jag blev förvånad att jag kunde hålla robin bakom mig ända fram till depåstoppet, men när jag ska in i depån missbedömer jag farten ![]() _________________ Oskar Jönsson |
||||||
Bland allt gnäll:::
![]() JAG TYCKER SERIEN ÄR KANON. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kvalar 3:a får en dålig start, tappar racenerverna det tar ca 5-6 varv innan det flyter på. Inga problems i depån kommer ut 7:a slutar 7:a ÄR NÖJD.. ![]() ![]() |
||||||
Hur länge kan man ligga och ta emot varningar för blåflagg innan man blir diskad?
Med tanke på att den börjar tjata väldigt långt i förväg känns det som att den bör varna ett antal gånger iaf? Jag har själv inte vågat testa den ![]() _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||||
Re:
Jag har för mig att det är tre varningar man får... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
Efter reglene skal man vel byta 4 hjul, om jag har opfattat riktig. ![]() _________________ Oyvind Andersen |
||||||
Re:
Ja 4 hjul ska bytas _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Jävla bugg att varven inte räknas för Brodin och Kavic när det varit ute i gruset/gräset borta efter flygrakan. ?
|
||||||
Re:
Inte så lätt att vara kvar på banan när man blir av knuffad,Det var mycket som var konstigt i racet i går, Jag fick blåflagg redan på varv 2 när jag skulle passera en bil, sen tog det ca 10 varv innan placeringen stämde, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
Den där Norska charter flyget startar, ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
Ja,Ja, ni Svenskar, ni Svenskar ![]() ![]() ![]() _________________ Oyvind Andersen |
||||||
Re:
Tycker att dey är en självklarhet att flytta sig och inte störa när en snabbare förare kommer bakifrån, den snabbare har mer att tjäna på det än jag själv. Jag visste att jag var långsam i går redan innan racet ![]() ![]() ![]() |
||||||
tappa varv
hej jag såg att det var fler en jag som hade problem med varven mina stämde inte heller för när robin gick imål så hade jag 3varv kvar och så dåligt kör jag inte så han har varvat mej 2ggr blev konstigt efter flygrakan som för er andra kom ut i gräset pga att jag hade för hög fart och inte kunde bromsa i böjen men jag genade inte . men för övrigt tycker jag att det är en kul serie men är glad att jag fick bytta bort den klumpiga s60 mvh nisse _________________ nils-erik andersson |
||||||
till schumi
det var bara att jag blev så snåpen jag tänkte vad gör han för du brukar köra rent men just då kändes det som man var på en öppen server och det var lite folkrace som det brukar vara på dom, du vet vad jag menar. så från min sida schumi är det grönt, skönt att det ordnade sig för dig med ratten min är också galen ibland.mvh nisse _________________ nils-erik andersson |
||||||
Re:
Nej har inte testat att installera om. Men alla problem är lösta nu, Jag avstår att köra, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 11215 besök totalt |