| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Audi 90 Quattro med S4a maskin SÅLD!!!
|
1832 besök totalt |
|
S: Audi 90 Quattro med S4a maskin SÅLD!!!
Tjena, Tänkte slänga upp en blänkare på min lilla racer. Audi 90 Quattro 1986 Rostfri kaross näst intill VEMS sprut, mappad av Emil Rensad med Jan Lundqvist bur 4 puckad Sinter med Sachs Racing platta Catch tank 18L i bakskuffen Dubbla 044:or Rallystolar att sitta i, 4 punkt till förare Gt42 agg som pumpar fint vid 2.2 bar Iordning gjord bottendel efter sommarens lilla RAAAS (botten balanserad med nya lager, hooning av Värmdö Motor i somras) SPM stakar med viktade och balanserade org kolvar orginal dämpare och fjädrar Maxsport sulor 1000cc spridare Poly bussningar rakt igenom hela bilen Att göra inför kommande säsong: - Byte av koppling (lamellen renoveras för 850kr) - Är man noga så skruvar man isär och ser över lager och ringar osv...Men ni kunniga bör nog redan veta om det. Bilen är obesiktad Går som ett skott Tidigare ägares tider, då med riisig mapp osv 201m: 6.88/188kmh 402m: 11.31/203kmh Pris: Bud då det är svårt att pris sätta en sådan här bil Pma vid intresse
Bilen finns i Sthlm _________________ Johan Waller //Haninge |
||||
|
inte sålt den än! nästan så man måste lägga ett litet bud snart
har det vara nå problem me motorn efter raset eller varför bör man kolla lager osv om den är nyrenoverad? borde väl vara fint fortfarande eller? mvh _________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
||||
|
Re:
Nee låg konjunkturen har ju satt sina spår kan man ju säga, har ingen brådska att sälja den heller! Ja, hade jag köpt en busmaskin av detta slag så hade jag aldrig vågat börja köra som ett as...sen är det ju alltid lärdom att slita ner och sedan ihop igen. Känner en del kamrater som köpt maskiner som e påstådda e KANON fina, men sen rasat efter några timmar. Nu vet jag att min maskin är hel, så jag kan ju ta bort den raden om du vill
_________________ Johan Waller //Haninge |
||||
|
Re:
ja bilmarknaden är ju inte på topp direkt.. nej det behöver du inte göra, men man måste ju fråga. självklart e det ju bra att gå igenom maskinen men om värmdö motorteknink har renoverat å byggt den så tycker man ju inte att det ska behövas än,borde ju vara i bra skick . men förstår va du menar.
_________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Audi 90 Quattro med S4a maskin SÅLD!!!
|
1832 besök totalt |
