| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Screenshots Richard Burns Rally!!!
|
1075 besök totalt |
|
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Minst sagt grym grafik, jag tror inte att min dator, med dagens konfiguration, skulle ha mycket att hämta...
Verkar som de lagt ribban rätt högt vad gäller realism jämfört med Collin McRae spelen. Skall bli kul att se om de kan leva upp till den standard de skrivs om. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
Vel, normal er jeg vel ikke uansett , men jeg mener at mangelen på feeling med bilens rotasjon er best erstattet med å bruke rear view.
Cockpit view bruker jeg stort sett bare når jeg vil ha rå fartsfeeling. mvh, orjan _________________ Orjan Sandland |
||
|
Richard Burns Rally
Detta spel tror jag mycket på det ser verkligen bra ut hitills. En gammal rally fantast som jag hoppas det blir en bra spelmotor så man kan köra ett riktigt Lan spel med det. Det skulle vara riligt om man kunde börga flytta lite grus här på rejsa eller vad säger ni ? Blir lite tråkigt med alla banåkarspel ibland.
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Rally
Roligt att höra att du gillar rally Kavic. Det skulle vara jätteroligt att vara med o köra mot er i Morgongåva men tyvärr har jag inte möjlighet att åka dit. Vi får vel fajtas lite i ETCC så länge, Men jag hoppas det kan bli någon Rallyserie här i rejsa fram över. Vi ses på banan.
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Screenshots Richard Burns Rally!!!
|
1075 besök totalt |