Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 5960 besök totalt |
På Racedepartments sida hitta jag att Sander Hogendoorn har kört på 43.961 med Volvo C30 kval och han tillhör "alien-släktet".
De snabbaste jag sett någon köra på online är 44,3 av en vilt cuttande dansk med BMW tror han hette Christiansen. Falken e jag ej snabb på 45,2 som bäst med 15 extra-kg... ![]() _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||||
![]() ![]() Har inte hittat någon förklaring i reglerna varför jag just ska ha vikt. Mina placeringa har varit så att jag inte fått vikt och jag har deltagit i alla race. Eller är det pga rött kort ?? |
||||||
Hur jag än gör kommer jag inte under 45,4
![]() Tack och lov är det några som har mååååååånga extrakilo att bära på ![]() Den som puttar av mig ikväll kommer få hembesök ![]() ![]() |
||||||
Re:
20 kg i grundvikt -10 kg eftersom du kom på 7:e plats i förra rejset Alltså 10 kg extra... ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Klipper även in kortligan här eftersom kanske inte alla sett den...
William, Erik, Tomviking samt Kenneth kvalar inte idag pga 2 gula kort. Ni som har 2 gula kort var försiktiga är ni nsälla. Jag vill inte behöva dela ut några Röda kort. Moosemats, 1 gult kort William Johansson, 2 gula kort --> varning + startar sist i nästföljande lopp utan att få kvala Erik Brodin, 2 gula kort --> varning + startar sist i nästföljande lopp utan att få kvala Ackemini, 1 gult kort Tomviking, 2 gula kort --> varning + startar sist i nästföljande lopp utan att få kvala Jesper Bourner, 1 gult kort Manslarsson71, 1 gult kort Robin Johansson, 1 gult kort Kenneth Ageby, 2 gula kort --> varning + startar sist i nästföljande lopp utan att få kvala _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
||||||
Re:
Du ska va gla du ![]() ![]() |
||||||
Re:
Undra om jag hinner banta ![]() Jag vet att jag inte ska kvala men vi är 3st förare som inte ska kvala så vi hamnar där vi hamnar efter kvalet eller har jag fel ? |
||||||
Re:
Det handlar väl om vad ni har för tider i "Practice". Alltså den som var snabbast av er tre i "Practice" hamnar första av er o.s.v.. |
||||||
Hoppas att vi slipper slalomåkarna i starten, det var fördjävligt vad det bufflades i testrejset på ocher B i starten (race1 Erik Brodin efter en tjuvstart och race2 William Johansson bara flyttar undan min front för att buffla sig fram).
om alla förstog att starten är ett orosmoment och man gör bra ifrån sig om man håller sin plats genom första varvet, så vore det bra. Men man får väl vara med om slalomåkande BMW den här gången också... Mitt förslag är alla ska hålla sin plats genom första varvet! Man vill inte bli knuffad i starten, avknuffad , det saboterar 2 rejs! |
||||||
Re:
bah, nån fördel måste man ha då man kör BMW, gäller för alla att göra en bra start, sen kan man förstås undvika att knuffa undan de som är i vägen och tat lungt i T1. men som sagt det gäller för alla att hålla uppsikt och inte vika in framför en som kommer snabbare. Jag har inte haft nå problem, men såg att Stacken igår hade en vådlig start men pga ettan och tvåans uppmärksamhet så undveks kollision. Dock är det för bra väder och temp idag/kväll för att jag ska vara med och köra, är och gasar med snöskotern istället. Sen är det lite tråkigt att pool2 alltid ska ha supersena tiden, går det inte att hoppa över practice, samt fredag/lördag kväll suger väl i största allmänhet. Har kört i race höga 44tider, så borde kunnat ta lite poäng om jag vart med, Lycka till alla andra ![]() |
||||||
Re:
Der kan jag ikke være enig med deg, noen er gode at starta, og noen dårliga, jag for min del har nettopp min styrke i starten, og vil seff. prova ta non platsar der, det er jo noe av det racing handlar om. Men seff skal man akta seg så man ikke åkar i hop med non. ![]() _________________ Oyvind Andersen |
||||||
Re:
Jeg er helt enig ![]() |
||||||
Re:
Ha ha då ska jag nog försöka med det ikväll ![]() _________________ Torbjörn Lennartsson |
||||||
Re:
Amen, det har du ju redan gjort en gång, räcker inte det ![]() ![]() |
||||||
![]() edit Fungerade i andra men utan force feedback ![]() Bra kört ni i toppen, kunde sitta och titta på er i race 1 ![]() |
||||||
Fan, just nu känns det som om jag vill protestera mot ALLT! ok, jag är sämst i denna serie (*önskar jag kunde köra som stacken*
![]() ![]() ![]() Till råga på allt - efter 2:a tok-påkörningen med kvaddad bil (fler än jag som såg bilar som flyttade sig 100m i ett ögonblick pga. av hög ping?) på väg in i depå - spelet "buggar" och jag kör på gräsvallen vid depån i ivern (och ilskan) och kommer inte därifrån? Går inte att backa, gasa eller svänga - jag är fast i en gräsvall och kan inte annat göra än att trycka ESC och gå ur spelet! OK, det är inte ert fel, men jag blir så J**LA FRUSTRERAD - jag HATAR att förlora! ![]() ![]() Ska fundera en stund, men jag kommer förmodligen inte att lämna in några protester - jag är inte den typen som protesterar - jag skriker, sparkar på en vägg och går vidare.... ![]() _________________ Måns Larsson PCS 8064 |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 5960 besök totalt |