| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Medlemsansökan för 2009 har öppnats
|
2957 besök totalt |
|
Det är dags att förnya medlemskapet. Detta görs enklast genom en ny medlemsansökan via www.bmwsc.com . Gäller både gamla och nya medlemmar. Tänk på att ett uppdaterat medlemsregister är av största vikt för klubben, och vår kommunikation med alla medlemmar. Folk tenderar att flytta, byta emailadress, och telefon# med jämna mellanrum så givetvis behöver även klubbens äldre medlemmar genomgå denna pinsamt enkla och korta process
Kan jag bli medlem i moderklubben BMW Club Schweden också? Självklart. Att även lösa ett medlemskap i vår moderklubb BMW Club Schweden ger dig som BMW Sport Club-medlem ännu fler förmåner och rabatter. Dessutom får du över 2000 nya BMW-vänner i Sverige, och en medlemstidning som slår det mesta du läst tidigare. Mer information om hur du kan bli medlem i moderklubben, och vilka förmåner och rabatter som ingår kan du läsa om här www.bmwcs.com. Ett medlemskap i BMWCS är nödvändigt om du vill utnyttja avtalet med BMW originalförsäkring. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
|
Nice att det gick att regga sig
Det blir inge BMW-cup på ett tag , men lite bankörning med M535 an ska det bli
Strax Mantorp ! https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ ///Anders Linder BMW M3 -03 E46 BMW 323ci -00 E46 BMW M535i -86 E28 BMW M535D -08 LCI 380Hk E60 BMWSC #430 |
||||||||
|
Re:
Nja, elle såå ärrr vi lite höögvöödigha....fööö böfvelen!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
|
Re:
Jo, jag tänkte i all min enkelhet ansöka om jag också kunde få vara med och leka med de unga snabba pojkarna... och allt voro gott i begynnelsen. Ehuru kom jag sedan till att fylla i mitt medlemsnummer och då tog det stopp. Som gammal, men inte grå, kan jag inte hitta mitt gamla medlemskort och blev lite konfunderad när jag såg att det finns en ung spoling vid namn Silfverstam som häfvdar att han skola vara nr 001...
Men jag voro där, som fullvärdig medlem på första träffen på Mantorp våren -90... Har jag ett negatift medlemsnummer då måntro?
//Martin Ps. Egentligen borde nog nr 001, 002 och 003 vara de tre P:na: Peder, Peter och Per-Erik (alltså grundarna av M-Sport sektionen som sedemera blev BMW SC). Ds _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||||
|
Anmäld och betald utan några problem med mitt medlemsnummer
Enda problemet med bmwsc är att klubben fortfarande inte lyckats avskaffa vintern och sett till att den 16'e maj är den kommande helgen >
_________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||
|
Re:
Är det något problem? Jag menar, flera av "grundarna" eller "dom som var med från början" är ju inte aktiva längre i sc. Och var väl inte det heller när det blev medlemsnummer. _________________ Stefan Larsson |
||||||||
|
Re:
Vi får väl se...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
|
Äntligen, anmäld och betalt för säsong 2009,
Nu återstår bara en liten detalj, få bilen körklar igen.....
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 325i E46 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 + BMW 118D E87 BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||||||
|
Vi hade 307 st medlemmar i BMWSC 2008.
Förnärvarande har hälften förnyat medlemskapet för 2009. Resten sitter troligen och väntar tills dagen innan första banträffen, vilket skapar onödig stress för oss som arrangerar och administrerar. Ju förr medlemskapet förnyas dessto bättre Tänk på att inget deltagande på banträffen är möjligt utan giltigt medlemskap för 2009
Gäller både gatbilar och BMW Cup-bilar. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2957 besök totalt |