Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3905 besök totalt |
WAAHooooo! Äntligen kom första segern.
![]() Strategin för kvällen var att ta det lungt överallt och inte fajtas för mycket. Målet var någon enstaka poäng samt hålla mig på banan. Kan inte ta åt mig äran för mycket av vinsten dock. Jag vann på grund av andras misstag. Men jag är satans nöjd ändå ![]() ![]() _________________ Daniel Bäck |
||||||
Ja fy tusan, kan inte annat än att gratulera.
Jag hade åxå samma strategi, men det gick inte ändå. Ställde till det rejält, Ber så hemskt mkt om ursäkt till Torbjörn och Hompe för mitt klanteri. ![]() Fick smaka på min egen medicin i andra loppet....... ![]() _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||||||
Re:
Du är förlåten ![]() Men det sa jag inte när jag ![]() _________________ Torbjörn Lennartsson |
||||||
Beklager så mye til Stackan får min vending av deg i race 1.
hadde skikkeligt problem med lagg i dag, noe som var direkt årsak til dette og mine flere avåkninger, fant til slutt ut at det var bara å gi seg. Jag satt å hadde det roligt med å folge de 2 i tet, det var ordentligt skoy. _________________ Oyvind Andersen |
||||||
Re:
Ingen fara, jag börjar bli van, du är absolut inte den första ![]() Edit: Men det står i reglerna att om man vänder någon så ska man vänta in och släppa förbi. Det behövdes iofs inte ![]() ![]() |
||||||
Surt missade racet idag, hade för mig att Mantortp var den 27/1 . får komma igen på lördag i Vara
|
||||||
oj, vilka spännande rejs
![]() Race 1: Satte personbästa i kvalet vilket räckte till en 3:e plats på gridden. Var alldeles för spänd och laddad vid starten vilket gjorde att jag kanade av i kurva 2 och fick släppa förbi hela fältet. Körde upp mig till en 7:e plats till slut. Race 2: Kom med bra i starten och låg bakom Hompe och Torbjörn nästan hela rejset, bra fight ni hade där framme ![]() _________________ Christoffer Johnson |
||||||
Re:
Jag stoppad faktisk og ventade, men du kom jo inte, syntes ikke jag kunne stå til hele feltet hadde passerad heller. _________________ Oyvind Andersen |
||||||
oj va jag e nöjd
![]() race 1: startar sist för inte hållit mig till reglerna i en tidigare bana men jag kämpar mig up på en 5te så från 14-5 hellt okej race 2 gick ju bätre en bra tog hem den på grund av att Stahre hade massa trafik oj va kul det är när det inte är många som snurrar och så ![]() _________________ Robin Johansson |
||||||
Trode inte jag skulle säga det här men det var riktigt kul. Provade en 20 varv häromkvällen och det var sååååå tråkigt. Men ett PB med ca 2 sek i kvalet gav hopp. För många misstag gav en 9onde plats i första som blev en 8onde i andra. Iallefall så hade jag kul. Mina GPL ligor har startat nu så det blir inte så mycket träning just nu och på Lördag kan jag ej så lycka till alla.
_________________ Andreas Lewau |
||||||
Mkt nöjd trots kanske 10 varv träning innan. Simbn's wet-setups suger, körde hemknåpad torr-setup med regndäck istället. Kalaskul att halka runt ju, ledde race 1 ett tag men det blev för halkigt senare. I race 2 blev jag påkörd bakifrån och for rakt ut i Mjölby-svängen utan att syndaren väntade. Kunde inte bry mig mindre, var ju ändå kul att sladda lite men svårt med RWD och extravikt!
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||
Re:
Nej det kan jag tänka mig......=( Men jag förstår inte varför du fick Stop/Go _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||||||
dubbla sistaplatser, men i alla fall inte varvad....
![]() Första heatet började bra, hade ett gäng bilar efter mig men kommer ut i gräset efter flygrakan så alla kommer förbi, ohotad sistaplats till slut... andra heatet gick bättre hängde på i början men blev själv efter ett tag, på sista varvet kommer jag om en sladdande BMW men med 2 kurvor kvar i rejset så kommer jag ut i gräset, första misstaget det rejset så man blev sist igen.... ![]() ![]() ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
oj va lugna körningar det var igår. Inte alls lika mycket plåtskrammel som på torrt. Skönt!
Gick bra för mig, även om jag har dåliga nerver när ni ligger och trycker på bakifrån. Gjorde många småmisstag och tappade placeringar. Hade mest problem vid inbromsning till sista kurvan före mål ![]() Fick aldrig till det "rent". Var på Ageby där, eller rättare han var på mig när han skulle tillbaka in på bana. Sorry, men jag ämnade lämna gott om plats, men gjord samma misstag som du antagligen gjorde och gled för långt ut till höger. Nöjd med slutplaceringarna och grattis till Podium! _________________ Ainis Noritis |
||||||
Re:
Den knuffen jag fick blev en gening i chikanen _________________ Torbjörn Lennartsson |
||||||
Re:
Jag e osäker men jag tror att jag blev 2a och du 3a ![]() _________________ Torbjörn Lennartsson |
||||||
jag gratulerar till segraren min bortavaro berodde på att jag försov mej jag la mej halv sju men vakna tjugo över tio så det var bara att göra matsäck o åka till jobbet men det tar vi igen på lördag
mvh nisse _________________ nils-erik andersson |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3905 besök totalt |