Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3039 besök totalt |
2009-01-15 5Papp i Laholm 31/1
![]() Är det några team som är på gång,det var 13st anmälda idag men vi måste ju va fler. Vårt nyförvärv BMW320 rädd bull edition är nästan startklar ![]() skulle bli nått. Martin/Plåtbänders Racing ![]() _________________ Martin Sundgren Scuderia motori sud Alfa 155 TS 5papp+racer Alfa 155 V6 5papp+racer Audi A6 Avant 2,4 Quattro Yamaha Grizzly 660 |
||||||
Re:
kul.... men slå ett mail till mig... så lägger jag in er på listan... fredrik@slc.se |
||||||
16st anmälda bara inte bra .. Hur många behövs för att det ska bli nått i Laholm? Kan va avgaskravet som skrämt iväg några st. Men vi ger ninte upp, Hoppas där blir fler bilar!!!
|
||||||
Re:
Vi är redan anmälda...???... Eller?? Min teamkamrat ska ha anmält oss... Mvh Tomas _________________ Tomas Magnusson B.A.D - Bad Attitude Drifters |
||||||
Re:
jo det var/är ni....... bara jag som hade lite alzheimers light typ...... |
||||||
Vi kommer!
Bullet Proof Racing kommer till start som vanligt! Denna gången med två pansarvagnar. En 740 och en 240. ![]() Vi ses på banan! ![]() _________________ Bullet Proof Racers (Måns Andersson; Jacob Andersson; Johan Andersson; Fredrik Johansson; Peter Johansson, Rikard Johansson, Andreas Berggren, Fabian Persson) |
||||||
Enligt Fredrik(SLC) så skulle vi vara ca 15st men helst fler för att det skulle bli av
![]() _________________ Martin Sundgren Scuderia motori sud Alfa 155 TS 5papp+racer Alfa 155 V6 5papp+racer Audi A6 Avant 2,4 Quattro Yamaha Grizzly 660 |
||||||
Hepp!
![]() Ska göra ett sista försök med vår volvo, K-jetronic vill inte mer.... Ligger nu i alla sina beståndsdelar och ska sättas ihop i morgon ![]() Team 13 Dresser Wayne. No, not unlucky at all..... ![]() _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||||||
Vi slängde ut vårt K-jet från vår Volvo i lördags o in kom en förgasare.
Visst är det tråkigare än ett fungerande K-jet men det funkar än så länge i alla fall.... Mvh Tomas _________________ Tomas Magnusson B.A.D - Bad Attitude Drifters |
||||||
Re:
klart det blir race..... Och säkert kommer det någon mer till hoppas jag.... |
||||||
Re:
http://www.slc.se/5papp/ Där står allt om tävlingen. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
Tak. Så har jeg også fået printet ud og sådan. Har lige kobt en Volvo 740 2,3 til 2500dkk - så nu er vi klar ![]() Glæder mig til en forrygende og 'rolig' dag. Vh Nick _________________ Nick Riegles Davidsen |
||||||
Re:
Hoppas du får ett kul race Nick. Snart blir det väl NM i Laholm, Sverige, Skåne och Danmark gör upp om positionerna ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
racestart ca 10.30 hoppas vi på att alla är klara till.... Och sen 5h efter det... |
||||||
![]() Perfekt med förhoppningsvis lite hårdare bana ![]() _________________ Martin Sundgren Scuderia motori sud Alfa 155 TS 5papp+racer Alfa 155 V6 5papp+racer Audi A6 Avant 2,4 Quattro Yamaha Grizzly 660 |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3039 besök totalt |