| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 4 av Rejsa.nu's liga
|
2739 besök totalt |
Du får inte glömma Croft, hur rolig bana som helt o köra med ETCC bilarna. _________________ mvh Viktor Pousette |
||
|
Jag tycker ni skall ge Kyalami en chans. Körde ett online rejs på den häromdagen, förbannat skoj bana. Härliga kurvkombinationer och lagom kuperad.
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Jag har nu fått Croft att fungera!
Jag har laddat ner två versioner av Kyalami och får ingen av dem att fungera tyvärr. Det är säkert lite trixande för att få dem att fungera. Ett av kriterierna jag hade när jag skulle välja banor var att det inte fick vara för mycket trixande för att få igång banorna...alla ligger inte på vår nivå och för dem måste det vara enkelt att köra igång banorna. Jag vet inte om jag är fel ute men... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Jag tog hem Kyalami från F1rst, för den som är intresserad av banan, ingen buggar eller strul. Bara full gas.
Annars håller jag med, ingen vits att ha med "strul" banor i serien. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Är det någon som har en förklaring till att jag får fel bana när jag öppnar ett spelrum??.När jag ska köra Interlagos kommer jag till Catalunya,Men det kommer upp att jag har öppnat Interlagos,men när jag kommer till banan så är det catalunya,offline funkar det,
>
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Ja just det, men viewpointen rör fortfarande lite på sig. Tycker det känns lite annorlunda mot tidigare modds... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 4 av Rejsa.nu's liga
|
2739 besök totalt |