| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Lille-Mats Eftersnack och lite bilder
|
1, 2 >> 6 besök senaste veckan (7772 totalt) |
|
Vi är ett gäng BMW tokar som tänkte samla ihop en bunke folk för en gemensam resa till en aktivitet som för mig är ny. Lille-Mats rallyt eller något i stil med detta heter det och utspelas i Hässleholm på det gamla reglementet. Jag har sett en hel del trevliga bilder på nätet och längtar verkligen tills det blir dags. Vad jag förstått blir det körning med tilltalande bilar inne på Hässleholms regemente, möjlighet till övernattning på logemente skall givetvis brukas och det kommer att både ljugas, grillas köttstycken och troligtvis hävas en och annan läskeblask.. Vet någon mer om detta så berätta gärna. Har kikat lite på Hässleholms motorklubb och deras hemsida men den gav inte SÅ mycket info som jag önskade.
När går detta av stapeln?
Asfaltsrally/rally sprint kan vara riktigt fränt att titta på! Var i min gröna ungdom stort rallyfan, åkte ju vit wannabe Ascona B , och var då och såg en hel del rally. Absolut fränast var när det gick på asfalt - fort och brett!
_________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Re:
2:e maj går den i år. Vad gällande övernattning vet jag faktiskt inte hur det brukar gå till, vi kör upp på morgonen. Men kontakta Wilke - Hässleholms ordförande, mailen på hemsidan går till honom, så vet han nog. Brukar vara kanon startfält med många snabba bilar - också jag
_________________ Daniel Steiner |
||||
|
Ja vi kommer åtminstone att köra om det inte händer något radikalt.
En av de bästa tävlingarna på året, alltid mycket folk och bland de fräckaste bilarna i Danmark och sverige _________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||||
|
lägger upp lite bildlänkar för att fresta er andra som inte hade koll på detta.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php http://picasaweb.google.com/triggelu
Re:
Ska du köra Kristian? |
||||
|
Re:
Mmm, tar rallylicens den 21/3 & sdan tänkte jag köra debutanttävlingen eller vad det nu heter på LilleMats + ev: driftinguppvisning. Måste fixa några smågrejjer på bilen bara...
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re:
Du får nog sikta på debutanttävlingen i Kongen i Kristianstad isåfall, för det är ingen TK på Lille Mats tyvärr. _________________ Daniel Steiner |
||||
|
Re:
[quote="Svartlock"]
Du får nog sikta på debutanttävlingen i Kongen i Kristianstad isåfall, för det är ingen TK på Lille Mats tyvärr.[/ Man kan köra Anderslövsrallyt också den 4/4, det är lite tidigare och det tänker jag köra .
_________________ Jim Svensson |
||||
|
Re:
Trevligt om du hakar på vårt gäng Mattias, isåfall träffar du hon du tog licens med på Anderstorp då hon skall med, du kan ju hålla utkik på www.bmwcs.com/syd där vi kommer att lägga upp mer info om aktiviteten. Hade ju varit skitcoolt och se ta din underbara M3:a igen, den hade allt jag tycker en sån skall ha och dräggelfaktorn var skyhög!
Re:
Trevligt om du hakar på vårt gäng Mattias, isåfall träffar du hon du tog licens med på Anderstorp då hon skall med, du kan ju hålla utkik på www.bmwcs.com/syd där vi kommer att lägga upp mer info om aktiviteten. Hade ju varit skitcoolt och se ta din underbara M3:a igen, den hade allt jag tycker en sån skall ha och dräggelfaktorn var skyhög! [/quote]
Tack ska du ha Johan! Då ses vi väll i början av maj
Hoppas att du tar mä din pärla _________________ Mattias Karlsson FORD MUSTANG GT |
||||
|
Har snackat med klubben & de har tidigare haft rallycrosbilar som kört..
så vi skall kolla lite vad som krävs för att jag skall få köra EVon där på Lille Mats i år men..... rwd eller 4wd - vad tycker massorna...
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 6 besök senaste veckan (7772 totalt) |