Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2075 besök totalt |
2009-02-10 RBC 5
omgång 5 av RBC närmar sig - anmälningar emotses tacksamt. Startlistan till omgång 5 av börjar ta form. Fortfarande saknas en hel del namn av dem som brukar vara med, men efter litet tjat brukar det ju ordna sig till slut i alla fall. Tänk vad skönt det vore att i god tid få reda på vilka som tänker vara med. Att en och annan anmäler sig sent kan jag ha överseende med, men genomförandet av en omgång i RBC kräver en viss planering, vilken underlättas om jag får in anmälningar litet snabbare. Nog med gnället! Tisdag den 10 februari kör vi femte omgången i vinterns upplaga. Vill du vara och åka, gör som nedanstående duktiga människor: Skicka ett mail eller PM till mig! RBC 5 2009-02-10 Lars Wiezell Fredrik Fehler Thomas Granbacka Marcus Palnér Lasse Forsman Philip Forsman Yonas Tekle Fredrik Lestrup Gunnar Frykfors ola Lennström Johan Söderlind Jesper ojala Fredrik Anth Stavros Tentis Björn Ågren Jimmy Heneidy Stefan Söderberg Nichlas Severin Leif Severin Joen Hägglöf Jonas Lange Anders Hansson _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
jag ska vara med........ Och kommer köra med om bara den här j-vla hostan och förkylningen släpper nångång..... så det är enda förbehållet....
|
||||||
Re:
Det är ju lättare sagt än gjort när det är 5papp på lördag i Ticksta.... kommer du förbi? eller ska du köra med någon rentav? |
||||||
Re:
om någon behöver en chaufför kommer jag kanske, men nr 25 uteblir denna gång. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
Re:
Vi kör bara i Stockholm men det är ju inte så långt hit från något håll ![]() Här hittar Du litet mer infom om RBC http://www.svartamasken.com/default. Just nu ligger förresten ett videoklipp från senaste omgången uppe på svartamasken. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
Re:
5papp eller RBC ? RBC är en hyrkartserie som körs här i sthlm med massor av duktiga nuvarande, fd och förhoppningsfulla blivande räcerförare..... Och några till ![]() 5papp är en skrotbilsserie som körs både i södra sverige och i sthlm, där vem som helst kan vara med.... |
||||||
Re:
Den här tråden handlar om RBC, 5papp har väl egen tråd. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
Re:
absolut.... visste bara inte vad han menade då frågan var lite allmännt hållen och vi hade precis diskuterat om du skulle komma....... men RBC är skitkul..... så fler härifrån borde komma .... Och om ni inte vågar så går det jättebra att komma som publik först tror jag, så vet ni sen att alla kan vara med...... |
||||||
Sista tjatet om RBC 5
Dags för omgång 5 i RBC! Den 10 februari brakar det loss. Kassan öppnar 18.30, förarmöte 19.00 och sedan gasar vi. Priset är oförändrat, 500 kronor, vilket ska betalas i kontanter. Glöm inte att passera bankomaten med andra ord. Som vanligt är många litet loja när det gäller att anmäla sig, varför jag vädjar till de som vill åka att inte bara bestämma sig utan också meddela detta till mig. Lika tacksam är jag för att få besked om någon mot förmodan får förhinder. Skicka en anmälan per mail till lars.wiezell@eu-byran.se Nedanstående har redan anmält sig. RBC 5 2009-02-10 Lars Wiezell Thomas Granbacka Marcus Palnér Lasse Forsman Philip Forsman Yonas Tekle Fredrik Lestrup Gunnar Frykfors ola Lennström Johan Söderlind Jesper ojala Fredrik Anth Stavros Tentis Björn Ågren Jimmy Heneidy Stefan Söderberg Nichlas Severin Leif Severin Joen Hägglöf Jonas Lange Anders Hansson Fredrik Skoghag Sandra oscarsson Jesper Nilsson Thomas Grunert Louise Brunner LIE _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2075 besök totalt |