| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: DTM Front -92 och Splitter för M3e30
|
2 besök senaste veckan (15349 totalt) |
|
Här kommer en liten sammanställning
Jag: Front + splitter Kristov/PPF: Front + splitter Hellas: Front + splitter ? R Andersen: Front ravagliam3: Splitter E21 Racing: Splitter Z3 M: Splitter JonasS: Splitter Franzén: Splitter ? |
||||
|
Jaha, men även jag är intresserad att köpa en splitter, så sätt upp mig på en sådan Du......
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 120i E87 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 Touring BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||
|
Re:
Nu är du med i fräcka listan
|
||||
|
Re: S: DTM Front -92 för M3e30 intressekoll, även till std e
Tjena Peter, Hur ligger det till?
Tiden går så himla fort...
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
Tjena, Tiden går verkligen fort ja. Det har ju hänt en del som fördröjt det hela sedan jag lade ut tråden. Läget är fortfarande såhär:
Jag har helt enkelt fått prioritera jobbletandet och bara vara ifrån hemmet/bilen. Men var inte oroliga, det kommer att bli av. Hoppas som sagt att ni har tålamod kvar i några veckor till. Edit: Kan förtydliga att jag inte vill samla in pengar innan priser är spikade, och då måste acm göra en front först, och då måste jag vara klar med formen innan han kan lägga sista finnishen på den. Det återstår några timmars jobb för mig. DS. |
||||
|
Hej Peter,
Jag hoppar tyvärr av min intresseanmälan. Våren är pintjock för mig och jag kommer ha tillräckligt med bekymmer att få bilen i ordning. Jag kommer inte hinna med att också passa in en splitter. Lycka till!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
ok, det är noterat. Hoppas du får ihop bilen
|
||||
|
Re:
Helgen 14-15 kommer jag hem och gör klart det sista på formen. Därefter överlämnar jag den till ACM för prisupskattning och så får vi reda på när de blir klara.
|
||||
|
Re:
Kanon! Hoppas dom andra sakerna du strulat med også har löst sej! _________________ Kristoffer Klemm |
||||
|
Re:
Kan väl säga att det går åt rätt håll med jobb i alla fall. Chansen är stor att jag hamnar på ett jobb i Norge
|
||||
|
Re:
Norge: livet smiler til deg
_________________ Erland Volden Banbilen: BMW E30 330i |
||||
|
Jag har bra och mindre bra nyheter.
Bra: Formen är klar! o-bra: Pga. min privata situation kunde jag tyvärr inte stanna i mitt f.d. hem så länge, så jag kunde inte köra ner till ACM den vändan. I värsta fall kommer jag inte ner igen förrän om 2 veckor. När delarna är klara kommer de att kunna hämtas hos ACM i karlskrona, i Herrljunga och eventuellt på min tillfälliga adress i Kvicksund. De kan även skickas av ACM mot tillägg för frakt och embalering. Beklagar än en gång att det drar ut på tiden mer än väntat
|
||||
|
Re:
Hej, Hoppas det reder ut sig för dig. /Pär _________________ Pär Hellqvist EDE Racing https://www.youtube.com/user/ederacing par@ederacing.se http://www.ederacing.se |
||||
|
Re:
Tack för stödet
Nu ser det faktiskt ut att reda ut sig! Har fått jobb i Kristianstad och flyttar dit så fort jag hittat någon bostad där. Det är fullt upp med det så fronterna har blivit lidande än en gång Vet inte när jag kan få ner den till ACM nu men jag håller er uppdaterade. Ska jag på visning i Kristianstad så åker fronten givetvis med ner
PS: om någon känner till en ledig garageplats i Kristianstad-trakten så pm:a gärna. |
||||
|
På måndag går flyttlasset till Skåne så då svänger jag inom ACM med formen!
Där ska vi spika vad delarna kommer att kosta och eftersom allt blivit så fördröjt så behöver jag veta hur många som fortfarande är intresserade, och av vad. Svara gärna så fort ni ser detta så kan jag förhandla bättre Jag behöver även veta om ni vill hämta eller få delarna skickade. Jag skickar PM om det till alla intresserade.
När priser är spikade nu i veckan så kommer jag att samla in pengarna och ju fortare det går desto snabbare kan ACM göra delarna. Någon eftersläntrare kan säkert funka men jag hoppas att så många som möjligt kan betala på kort varsel. Det är alltså inte för sent att vara med på gruppköpet ifall någon mer är intresserad! Mvh |
||||
|
Re:
Vet ej för jag har ingen Evo III att jämföra med. Har du det så kan jag posta en pappersmall på dtm-splittern. Ge mig din adress i så fall.
Priset spikas på måndag. |
||||
|
Kan du inte bara ta och mäta den , bredden på mitten ?
Vad blev priset i kolfiber ? blir det med synlig väv ? _________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||||
|
Re:
Jo visst, vet du hur bred evo3:ans är så. Splittern lämnades till Lars idag men jag har en mall som jag kan ta måttet på tills imorgon. Så här blir delarna: - Front i glasfiber med fästen invändigt. Som de på bilderna på sida1 i denna tråd, dvs bolt on på M3:ans originalinfästningar. Pris 2800kr - Samma front fast utan de inre fästena. Lämplig om man vill ha kvar krockbalk eller inte har M3:ans sidofästen. Pris 2300kr - Adapter-koner för bromskylningsslang. Underlättar fästet av slangen då det blir runt istället för ovalt. Rekomenderas varmt. Pris 200kr/paret - Splitter i glasfiber, görs av två skal, dvs lättare än massivt glasfiber. Med markeringar var man ska borra. Pris 1000kr - Splitter som ovan fast i kolfiber. Synlig väv. Pris 2500kr Alltså 4000kr för kit i glasfiber. 5500kr med splitter i kolfiber. |
||||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: DTM Front -92 och Splitter för M3e30
|
2 besök senaste veckan (15349 totalt) |