Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
893 besök totalt |
Hittar inte Adds-on!
Jag har tankat hem Moirana och Kinnekulle och lagt dom på rätt plats. Men för mig finns inte Adds-on under Race Events! Har fixat en ny dator med min grabb, men nu hittar jag inte banorna. Börjar bli lite brottom eftersom det är race på Tisdag!! ![]() MVH GYFA _________________ Gert Pettersson |
Hej Jo jag menar onsdag.
Jag har trixat ihop en ny dator och nu finns inte Adds-on kvar på steam och då kommer jag inte åt kullen. Nu håller vi på att tanka om GTR och Race 07 så får vi se om Adds-on kommer med den här gången. och ja vi la dom där. återkommer om det funkar. ;vh Gyfa _________________ Gert Pettersson |
Med Adds-on menar du Add-on-knappen inne i spelet?
De följer ju inte med när man installerar om spelet på en ny dator. Banor etc måste man installera manuellt. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
Man lägger inte till den på nåt speciellt sätt faktiskt.
När man skapat en mapp som heter Locations och däri lagt add-on banor som man laddat ner skapas automatiskt en knapp eller flik eller vad man kan kalla det i spelet som heter Addon och där alla nerladdade banor hamnar. Detta har inget med STEAM att göra eller så utan är just på din unika dator. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
893 besök totalt |