Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Renault sport delar, lådor med mera
1571 besök totalt
tumic
Sundsvall
Här sen Feb 2008

Trådstartare

Har snart vänt mig till alla ban åkar foum, märkes forum samt handlare jag kan tänka mig och nu vänder jag mig till er grus åkare och undrar om någon av er, eller kanske känner till någon som har Renault clio 1.8/williams 16v delar liggandes? Jagar en värre låda dock inte för flera hudra tusen, samt lite plast delar tex huv med mera. Kan kruse ha någonting liggandes till dom gamla bilarna? Det var väl sam steffansson som hade Renault sport argenturen på den tiden de bilarna var ny och dom har ingenting kvar.
Är även intresserad av en 2.0l F7R bottendel med block, vev, stakar och kolvar.
Tacksam för svar.
Mvh Jesse

Renault Clio 1.8 16V -92
Renault Clio 1.8 16V -91
Citera
Daniel Steiner
Sjöbo
Här sen Apr 2003

Hjälpmoderator

Re: Renault sport delar, lådor med mera

om inte annat så har ju Kruse fortfarande bra kontakt med Renault då han väl fortfarande har hand om de bilarna som går i Sverige? och kan ta hem.

Sundsvall
Här sen Feb 2008

Trådstartare
Nya delar fins det inte budget för nu, då bilen är lite av en ban preppad gat bil, ställs undan över vintern med mera motorn är från en banbil, fjädring lika så, bromsar på G, och blir någon form av halvbur men då det bara är en bus bil så hade jag hoppats på att snubbla över lite "billigare beg." saker vet att såna saker är dyr, men jag köper inte en helt ny drevsats till lådan som är värd mer än bilen tex.

Renault Clio 1.8 16V -92
Renault Clio 1.8 16V -91
Citera
Allmänt banåkaforum
1571 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande