| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race8 @ Kinnekulle, 11/2, kl 19 och 21
|
1, 2, 3, 4, 5 >> 11712 besök totalt |
|
Dags för ett rejs på Kullen! Den och MoiRana hittar ni i rejsa.nus Track-pack: http://www.megaupload.com/?d=ILLPMFG Så här installerar ni banan: 1) I er mapp som heter c:\Programfiles\Steam\Steamapps\DITTANVÄNDARNAMN\race07 skapar ni en mapp som ni kallar GameData. 2) Under denna mapp skapar ni en ny mapp som ni kallas Locations. 3) Gå in i den. I den så lägger ni mapparna Moirana och Kinnekulle (som ni laddat ner). Gör ni detta skall ni hitta banorna under Add-ons i GTREvo/STCC. Ni kan väl vara så snälla att lägga in banan och fixa innan rejset! Ni kommer bara bli sura om ni sitter 30 min innan racestart och försöker ladda in banan och det börjar strula. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: STCC Bana: Kinnekulle Väder: Dry Race: 2x20 min Så här ser tiderna ut för de två Poolerna: Pool 1: 19.00 - 19.45 Practice 19.45 - 19.55 Kval, Superpole (stängt) 19.55 - 20.00 Warmup (stängt) 20.00 - 20.45 Race Pool 2: 21.00 - 21.45 Practice 21.45 - 21.55 Kval, Superpole (stängt) 21.55 - 22.00 Warmup (stängt) 22.00 - 22.45 Race _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
F_n det verkar som om jag kommer missa detta race... riktigt surt när man börjar komma uppåt i placerings listan...
En polare hemma från Motala kommer upp, men det är inte helt spikat än. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Re:
och inget 45 minuters race. 10 minuter duger gott .
|
||
|
Kommer inte jobbar natt, hade jag vart i pool ett, med tidigare start hade det gått men inte nu
|
||
|
|
||
|
Har haft väldigt mycket dator strul nu sen i torsdags. Slutade med en omformatering där jag också råkade formatera om fel disk (så går det när man är trött och less...) så nu är datorn helt tom...men fick just hem STCC och GTR Evo igen, så det blir till att ladda hem banan och snabb träna lite. Kommer nog imorgon
_________________ Jesper Bourner Ferrari |
||
|
Alla addon banor hade försvunnit ut datorn? Nu är i alla fall Kinnekulle inlagd igen, mycket märkligt för jag vet att dom legat där!?
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1, 2, 3, 4, 5 >> 11712 besök totalt |