Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 11710 besök totalt |
Re:
Håller med dig Sören,kör de inte om detta race så skiter jag också i det för gott. Totte _________________ Torbjörn Lennartsson |
||
Kom hem nyss och såg att STEAM lagt in en uppdatering precis idag! Yippie...
![]() Rolle hjälpte mig att starta om servern etc. Väntade inte han in alla? Det är 14 pers inne o kör nu har jag för mig. Det är alltså Sören, Totte och Robin som inte kommit in, resten har verkat gjort det. Trist... Men för er som ska in i Pool2. Starta om STEAM i god tid så att ni inte behöver göra detta i sista sekund. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Herregud, vad alla hetsar upp sig. Patchen gjorde så att mitt race blev inställt så jag dyker upp i pool 2 ändå. Med reservation för ytterligare komplikationer. Hmm, ska leta vad som uppdaterats egentligen...
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
Ni får göra som ni vill, men jag hoppas att ni inte lämnar serien.
Man får ju räkna bort två rejs så ni som inte kom in idag kan väl räkna bort dagens rejs om ni vill. ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Det blev en riktig skitkväll.
Inte för att Steam passade på att böka, utan för att jag råkade få in fel profil så att jag fick göra om alla inställningar till ratten. Så srmdanne= Daniel Bäck! Sedan funkade inte min körning alls ikväll. Ber tusen gånger om ursäkt till Rönnbäck för min tackling i första rejset. Jävligt klantigt av mig. ![]() I rejs 2 så fick jag en duktig tryckare inför T2 så jag hamnade lååååångt ut i plantagenl. Tappade lusten totalt lite senare i rejset när jag körde av och fick suspension damage. _________________ Daniel Bäck |
||
Re:
Du menar inte alvar Niklas? 5 min innan kvaldax stänger steam ner och uppdaterar (tror att jag hade bästa tid på träningen) Efter en massa fibblande kommer jag in igen i kval ,laddar min setup o sticker ut allt är då default,skriver i chatten vänta några minuter på mig, hoppar ur snabbt som bara den och fixar till med ratt och annat. då är de andra i varmup? ingen chans att joina! och du tror på fult allvar att jag ger bort 20 poäng så lätt! det var inte vi 3 som inte kom in som strulade det var steam. alla här är inte dator gurus,det tar lite tid för vissa. Totte _________________ Torbjörn Lennartsson |
||
![]() Starta 3a i race 1 och va först efter 30 meter (bakhjulsdrivet ![]() Lyckades dock ta mig upp på förstaplats igen och under bron häner det ![]() Race 2 startade man nästan sist o efter lite tveksam körning kom jag 5a eller 6a Dålig helg för mej o steam gjorde inte saken bättre _________________ Jonathan Johansson Hälsar ![]() |
||
Ja, vilken röra.
När de flesta började logga in igen efter uppdateringen var Practice 1 satt till 30 sec, sedan Qualify med 10 minuters öppet Time trial. Alltså inte Superpole. Vi väntade på att alla skulle logga in i Qualify och de flesta som var på servern var ute på banan och körde tror jag. När kvalet var slut sade Servern i chatten att det var dags för Race 1 så då trodde i alla fall jag att alla kommit in. Även fast jag blev 1:a i båda rejsen ( ![]() _________________ Christoffer Johnson |
||
Men alla får räkna bort två rejs under säsongen, så poäng i alla rejs är inte det viktigaste.
Jag skulle kunna tänka mig att köra om pool1 om det var så att tex 3-4 personer kom in på servern men resten inte gjorde det. Men nu var det 13-14 som kom in och körde och 3 som tyvärr inte kom in. Det är skittrist och jag beklagar det verkligen. Men jag har lagt in det där att man kan räkna bort två rejs under säsongen just för att man inte ska behöva jaga poäng i varje rejs. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Re:
![]() |
||
Men tänk om vi väljer en annan dag för att köra om o så är det någon som fick poäng i Pool1 som inte kan vara med. Då blir den/de sura över att vi körde om. Folk blir sura då också!
Men om ALLA vill köra om och så kan jag väl böja mig för det. Jag startar en omröstning för att se hur ni vill ha det. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
... Det inställda loppet Race1 Anderstorp pga att forumet var nere och folk behövde lösenordet precis före start... Det var ett gäng som kunde köra då och jag gissar på att det var ett fåtal som behövde lösenordet precis före start. Då gick det bra att ställa in och köra annan dag..
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 11710 besök totalt |