Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 11710 besök totalt |
Hallojt .
Har jour denna vecka ,hoppades att inget fel skulle dyka upp innan kval ,men så blev det inte , felet kom 20:30 och man han inte till start ... skitjobb ![]() _________________ Blymage Kennet Ageby "Den som inte tror, att man blir onykter på vatten, har aldrig åkt med finlandsbåtarna!" |
||
Vad kul jag hade och vad poäng jag fick. Rätt trång bana det där, svårt att släppa om någon. Trodde jag skulle bli överkörd i race 2 men de tre snabbaste kom om innan T2. Inte så lätt att hålla fjärde platsen när femman är 0,7 sek snabbare per varv...
Ha det. _________________ Andreas Lewau |
||
Vilka soprace man gjorde.
Race 1: krockade in mig i Maravic efter att ha missat en bromspunkt ganska ordentligt. Att alla bilar hackar fram gör inte saken bättre. Känns inte som ett grafikkortsproblem men fan vet. Mr Mayhem blev man där. Ber sa hemskt mycket om ursäkt. överkörde en del och jagade mig ikapp bara för att kora av nagra ganger. Alldeles för ojämn tyvärr. Race 2: Fortsatte i samma stil och körde inget vidare. Motivationen är inte pa topp just nu. _________________ Nicklas Järelöw |
||
Körde som ett ollon ikväll, gick inget vidare. I race 2 började grafiken att lagga och jag klantade mig av banan och fastnade i en osynlig vägg i sandfållan (!!!). Gick i depå och bytte däck och lagade skadorna, sen bara ut och sladda istället för att bara ge upp.
Men nya patchen innehöll ett par riktigt goa saker, så tumme upp för den även om den kom olägligt och ställde till det. Kanonbra körning av Johnny i Mercan, Racecentral.se hejjar på! ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
håhåjaja
![]() hade lite lätt panik när det fick för sig att patchas 15 minuter innan kvalet, men patchningen gick ju snabbt så jag loggade in på servern och bad alla starta om Steam. Verkar vara en del som inte läser chatten, kan förstå att det en del störs av chat, men ibland är de viktigt!!! När jag sen skulle starta om servern så hittade jag inte STCC utan bara Race07-innehållet, med en aning ökad panik så provade jag desperat att starta hela STCC på servern och då kom patchningen fram och jag kunde starta dediservern med STCC. so far so good Men då var klockan så mycket och för att spara in lite tid så satte jag 1 minut practise och 10 min öppet kval så att folk skulle hinna in. Jag räknade med att alla skulle hinna startat om Steam under tiden jag brottades med servern Vi var väl 13 som var inne när rejset började tror jag men tyvärr var det väl en del som hade problem med profiler och annat. Man behöver inte logga ut för att ladda rattprofilen, det går bra att reloada den online Rejsen är väl inte så mycket att orda om, körde som en pajas i heat 1, extremt pinsamt... ![]() Så för egen del är det helt ok att köra om pool 1, förslagsvis nästa onsdag så att det borde funka för de flesta _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
När man väl kom in igen så fanns inte en enda inställning kvar efter träning,
fick göra en panik inställning och bilen gick som den ville under racet... tycker åxå att vi borde köra om racet. för den delen så tycker jag att man inte borde bli hindrad av bilar som inte hör hemma i tävlingen. bara en sån sak kan få en att tappa en massa poäng. _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||
Re:
onsdag 18/2 fungerar dåligt för mig då det är GTR Evo rejs med SSR. Vet inte om det är någon mer här som är med där? _________________ Christoffer Johnson |
||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
startar första rejset 20:00 så är vi ju klara till 20:50 ungefär,
men det blir ju kort kval för dig.... men kvalet är ju inte alltid allt.... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Re:
Ajaj Andreas så arg får man inte bli, ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Det blir omrejs. Gå in o rösta på dag.
Jag har skrivit ett förslag på när ni kan köra så att ni blir klara 20.15-20.20 istället... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 11710 besök totalt |