Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1598 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vilken dag vill ni köra om rejset på?
Så då...Vilken dag i nästa vecka kan ni köra på? Måndag Tisdag onsdag Torsdag Tiden är 19.00 - 20.50 cirkus...Ni kan ju om ni vill köra lite kortare träning och köra igång kvalet tidigare å då är ni ju klara tidigare oxå. onsdag och Torsdag är jag inte hemma så där behöver jag lite hjälp av Rolle eller Uffe. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
Kanske så här:
Pool 1: 19.00 - 19.20 Practice 19.20 - 19.30 Kval, Superpole (stängt) 19.30 - 19.35 Warmup (stängt) 19.35 - 20.15 Race _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
Jag kan de flesta dagar utom Måndagar då jag kör GRC's liga.
Fast jag kan ju alltid hota med att skita i den här serien helt ifall ni kör på en Måndag. ![]() ![]() Kanske ska tillägga att jag var ironisk nu och bara skämtade, så ingen tar illa upp. _________________ Daniel Bäck |
hehe, fast på måndag är det väl bara div 2 i GRC
![]() slutar det innan 21 så är det ju oftast ingen fara, vi har ju bl.a. tisdagsrejset o.s.v... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
Bara ni kommer överens innan 21.00 nu på söndag!!!
Ni får göra lite hur ni vill ![]() Vi måste ha en deadline. Som det ser ut nu leder onsdag. Christoffer: Funkar inte onsadag för dig oxå? Detta lopp hinner ju bli klart innan ditt nästa lopp... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
ja, vad fasen, jag skulle ju kört 4 heat i onsdags,
![]() först 2 på Kinnekulle och sen 2 i Valencia men Kinnekulle gick ju inget vidare och på Valencia blev jag disconnectad efter 5-6 varv, så det var ingen höjdarkväll ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
Ser ju ut som om onsdag kommer att vinna. Måndag knappar in men har inte lika många röster.
Tyvärr blir ni som inte kan vara med på omrejset av med era poäng. Det var vad jag sa innan vi gjorde omröstningen. Men omröstningen sade ju att vi skulle ha en omstart och så blev det. Vi bestämmer dag ikväll senast 21.00. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
Då kör vi på onsdag enligt följande:
19.00 - 19.20 Practice 19.20 - 19.30 Kval, Superpole (stängt) 19.30 - 19.35 Warmup (stängt) 19.35 - 20.15 Race _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
Re:
Reserv? Du är ingen reserv. Du har ju en ordinarie plats med din E46a. ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1598 besök totalt |