| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
M Klocka som vinst på BMW Solna
|
3909 besök totalt |
|
Tjena! Jag var för några veckor sedan på BMW Solna och provade deras racingsimulator runt ett virtuellt Anderstorp, tydligen var det en tävling där snabbaste varvtid gav en M-klocka i pris. Det ringde en kille idag och meddelade att jag hade vunnit med tre sekunders marginal till tvåan!
Är det någon här som har koll på vad det är för armbandsur? Själv glömde jag fråga i förvåningen över att ha vunnit. _________________ Anders Hansson |
||
|
Grattis. Nu saknas bara bilen
Säkert denna klocka (billigaste...Euro 180).
Sedan är din fråga inte direkt klubbrelaterad utan vinner du något annat från BMW så kan du ju lägga din fråga om ev. framtida vinst under "övrigt/allmänt/off-topic" på Rejsa.
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
Sorry, är inte medlem. Men bilar saknas inte. Har en M5 e34 och 750iL e38. _________________ Anders Hansson |
||
|
Re:
Båda fungerar utmärkt på våra banträffar, E38:an kommer dock att ge mer respekt , och nu med M-utrustad förare så är steget väldigt litet från att bli fullfjädrad medlem
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
Koolers! Bra kört! Fick klockan med posten idag, en sådan här blev det:
https://shop.bmwgroup.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Store-BMWShop-Site/de_DE/-/EUR/ViewProductDetail-Start?ProductUUID=uimgMthKkncAAAEc3moo7iQr&nOReload=true&SecondCurrency= _________________ Anders Hansson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
3909 besök totalt |