| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
renault junior cup
|
2 besök senaste veckan (4626 totalt) |
|
_________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault Clio maxi |
|
Det finns väl redan en tråd för det? (Renault Junior 09)
Jag själv ska i alla fall inte åka i år. Bilen är såld och nu är det rally för hela slanten (blir till och med trimmat (grupp H) till våren!) _________________ Erik Gelotte, Golf II Grp. H-bygge igång! |
|
_________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault Clio maxi |
|
Verkar bli en del R5or från vad jag sett i andra tråden.
Slängen in MSN här också ifall någon är intresserad och missat andra tråden. Richard.trange@hotmail.com |
|
|
hej
den andra som ska köra ska köra en clio han tog licens i höstas och heter richard hansson _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault Clio maxi |
|
japp det stämmer han köpte din bil
här kommer även hans msn richardhansson92@hotmail.com och en hemsida som min pappa har med nyheter och annat kul sök på google på P&B Racing. _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault Clio maxi |
![]() |
Allmänt banåkaforum
renault junior cup
|
2 besök senaste veckan (4626 totalt) |