| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
ROCS ETCC - Season 4
|
5186 besök totalt |
|
Re: ROCS ETCC - Season 4
Är det bara jag som är lite förvirrad var det andra och det sista loppet ska gå?
Första citatet är från denna tråden och det andra från "Säsong 4 av Rejsa.nu's liga"-tråden. Ska jag våga mej på en gissning så är det det övre som gäller...eller? _________________ /Ove Mörk |
||||
|
Ingen har tagit en Seat eller Volvo!!!! Att ingen tagit Volvon tycker jag är förvånande....
Sen en sak till!!!! Vi behöver mer folk som hostar!!!!!!! Har du mer än 1 Mbit-förbindelse??? Har du en dator som har mer än 1300 MHz? Har du en dator med GF3/4 eller ATi Radeon-grafikkort? Då kan du hosta! Tycker ni att det är svårt hjälper vi andra gärna till... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Ränka in mig !
2,5 / 0.75 mbit P4 2,4 Ghz GF FX 5600 Lite rutten upstream bara men det har ju funkat i 360C på runt 10 pers, kan inte tänka mig att ETCC är mycket tyngre. En till skulle dock vara bra eftersom jag kanske kan vara frånvarande något rejs. _________________ Christian Waltgård |
||||
|
Kanon CW!! Jo det har funkat perfekt! Har du sett den senaste tweaken som jag skrivit om i Multiplayer tips tråden???
Sen behöver vi fler som kan hosta. Jag skulle kunna hosta upp till 10 pers om det skulle behövas någongång. Jag har en 1300 MHz samt GF3-kort och 0,5 Mbit uppströms. Det viktiga är att man gör de tweaksen som jag skrivit om samt att man inte har för lågt fps. Man ska ha minst 25-30 fps för att det skal flyta på fint för de andra. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
[quote="Niklas Maravic"]Ingen har tagit en Seat eller Volvo!!!! Att ingen tagit Volvon tycker jag är förvånande....
Hade jag varit med och kört så hade det blivit S60 för hela slanten. Nu är jag tyvärr inte med och kör
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||
|
Jo jag körde s60 förut fast jag tyckte de blev så tråkigt när man körde på f1rst o man var ca 1 - 1,5 sek efter per varv när man körde s60'n, så jag bytte till alfan, iofs så vet jag inte om de blev bättre men jag hoppas de
_________________ mvh Viktor Pousette |
||||
|
Hej alla
härmed så anmäler jag mig med följande bil: Pro Motorsports #12 måste läsa igenom reglerna för ni kör igång redan i kväll vad jag har förstått? PS: Det var Niklas som lurade hit mig:) jag kör redan i F1RST2 ETCC ligan men det är ju bara en gång i veckan vilket är lite tunt. Hoppas på jämna och schysta race /Patrik Gårdewall _________________ Patrik Gårdewall |
||||
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||
|
Jag verkar ha fått sparken från Team Schnitzer #43 på grund av det katastrofala resultatet i förra tävlingen
Verkar dock som att Clever cats kan vara intresserade men dom inväntar svar från tävlingsledningen.
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||
|
Clever Cats är mycket glada för att tävlingsledningen är snälla idag, vi får dock se under andera rejset om det är så illa att Gustav Uhlander kanske bara e en sopig förare
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
ROCS ETCC - Season 4
|
5186 besök totalt |