Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1092 besök totalt |
Jag kan pröva att översätta den där obegripliga texten i felmeddelandet du får, ehem:
1. "kan inte publicera på platsen du angav" Betyder enligt min fria översättning att du kan pröva en annan plats att publicera till och pröva gärna ett annat namn. 2. "kontrollera originalfilerna att de är tillgängliga" är lite svårare att översätta till ren svenska, men jag gör ett försök, de filer som du har med i din skapade film behöver finnas och ej vara i användning av andra program. 3. "platsen du publicerar till ska vara tillgänglig med tillräckligt utrymme" också extremt svårt att översätta till svenska... Kanske kan någon annan än jag översätta det här bättre så jag struntar i att försöka ens. |
1. testat allt
2. vet inte riktigt 3. Och den sista utryme har jag. men nu har jag fått den att sparas men var tvungen att sänka kvalien men föra gången jag gjorde en film gjorde jag lika som nu. _________________ Robin Johansson |
Redigeringsprogrammet jobbar bara med tidskoder mot en orginalfil, innan du renderar filmen så är hela projektet bara ett gäng med länkar. Det är därför extremt viktigt att man inte flyttar eller döper om orginalfilen för då hittar inte redigeringsprogrammet den när man ska rendera.
om du nu lyckades rendera mha att gå ner i kvalitet så låter det snarare som att du har för lite diskutrymme där du försöker spara den färdiga filmen. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
hmmm okej får se om jag får samma problem nästa gång jag provar att göra film
här kan ni ladda ner filmen http://www.filedropper.com/otcc om ni vill se men den laggar vet inte varför det blir så heller är det datan som inte orkar me? _________________ Robin Johansson |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1092 besök totalt |