Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 10915 besök totalt |
Härligt att se oyvind, visst sitter man skönt
![]() ![]() Håller på och målar lite just nu, den temporära växelspakshållaren var tvungen att få lite svart på sig och så tittar jag lite på om man kan flasha till med lite stripes ![]() |
||||
Japp, hon är duktig och totalpedant! Till och med inuti och under är det svart
![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Det tackar vi båda för ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
hehe Niklas överklockade datorer brukar ju paja lite då o då ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
enda nackdelen är väl att det inte är så lätt att ta med sig på lan, men iofs schumi har ju nära till alla Lan
![]() |
||||
men alltså kan katten se surare ut, stick och brinn låt mig ligga här och mysa ifred
|
||||
Niklas, vi får kolla närmre på allt i morgonkväll eller i övermorgon. Det bästa är att du ringer när du har tid har jag märkt...hehe.
Tibur, den är inte så jäkla tung så på två personer får man in den i hissen och in i Volvo 245:an ![]() ![]() Greyhound, min burk laggar när jag kör själv så just den laggen försvinner...tro mig ![]() Kavic, du har redan fått svar såg jag ![]() Nu är simulatorn ännu mer pimpad men ej med text eller målarfärg utan ett lila aktigt neonrör som jag satte inuti, blev mycket skön belysning när man kör + att pedalerna glänser så snyggt ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Lite kul när man klev ur sängen idag, satte på kaffebryggaren och datorn men ingenstans hade jag att sitta förräns torrfodret åkte fram som lockbete:
![]() Nu har även vår tjej Selma hittat racingstolen ![]() ![]() |
||||
Fick tag på en flagga som skulle kastas, det är fel blåfärg på den. Nu funderar vi på att försöka klä om stolen på liknande vis som bilderna visar:
![]() ![]() |
||||
Nu börjar det närma sig med datorbygget, det enda som är kvar är processorn och en hårddisk. Ska jobba på det i kväll och i morgon, denna burken får sen agera spelburk tills vi slutat att lägga asfalt för säsongen. Då ska en ny burk byggas med mycket värre grejor i, i7 processor och dubbla grafikkort ska då i och så mycket ram minne som burken kan ta emot
![]() ![]() ![]() |
||||
Äntligen kom den första bra lönen från jobbet så jag kunde köpa de sista delarna till datorn, ett glädjande samtal kom förut att den är ihopbyggd med Windows installerat
![]() ![]() |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 10915 besök totalt |