Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
984 besök totalt |
STEAM crashar....
STEAM håller på och crashar lite då och då för mig, vilket är sjukt irreterande. När man kör tex STCC så helt plötsligt hänger sig spelet och sedan kommmer det en skylt där det står "STEAM has crashed". Sedan står det något om någon dumpfil. Någon som har några idéer, på vad det kan bero på? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
jag har hört något med blob-filerna
tar man bort dom så ominstalleras allting, är inte säker dock _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Re:
Blobfiler?!? Vad ominstalleras?? Du får nog förklara lite bättre så jag hänger med... ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
BLOB-filerna finns i huvudmappen där allt är installerat inom Steam. Tar man bort dessa 3 filer (kanske är 4?) så står det "Updating Steam platform" eller nåt sånt nästa gång man loggar in på sitt Steam-konto, och så dyker det upp nya uppdaterade BLOB-filer (som du låter vara). Brukar faktiskt funka att ta bort dom!
![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
Re:
ok, fixat. Men jag hade bara två stycken blob-filer. Några andra kända problem? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
gött att det funkade
![]() ![]() Race07 kom ju först och sedan kom GTR Evolution och STCC som addon till Race07. Har man alltihopa så räcker det att starta GTR Evolution så hittar man alla banor och bilar _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
984 besök totalt |