|
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Hjälpmoderator
Trådstartare

21 Feb 2009 12:50
hmm Det blev visst nåt fel. Nu så...
_________________ May the Downforce be with you
Team Swedish Racing Mates
|
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Hjälpmoderator
Trådstartare

21 Feb 2009 14:05
Nu har jag också kollat igenom repriserna och ett gult kort måste jag tyvärr dela ut.
Hompe - Upprepade geningar under loppen (du gick ut väldigt långt till höger infor den första kurvan som är direkt efter starten)
|
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Hjälpmoderator
Trådstartare

24 Feb 2009 11:44
Så nu är resultatet uppe.
Tyvärr så var jag tvungen att ge ut sju (7!) stycken gula kort för geningar och div ful körning! Se på första sidan hur det påverkar just er.
|
Robin johansson
Enköping
Här sen Nov 2008

24 Feb 2009 12:15
Ser bra ut i pool 2 för mig
visst va det 2 stycken man ska räkna bort?
_________________ Robin Johansson
|
Totte
Här sen Okt 2003

24 Feb 2009 17:29
Tur att jag heter Totte. Inte jag som genat och får starta sist
_________________ Torbjörn Lennartsson
|
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Hjälpmoderator
Trådstartare

24 Feb 2009 17:47
Just det ja Totte då får jag bestämt plocka bort korten...
|
Totte
Här sen Okt 2003

24 Feb 2009 17:57
Re:
Niklas Maravic skrev: | Just det ja Totte då får jag bestämt plocka bort korten...  |
Tack
|
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Hjälpmoderator
Trådstartare

06 Mar 2009 13:40
Nu har jag uppdaterat poäng/viktlistan. Spännande kring strecket i Pool2.
Tyvärr var jag tvungen att dela ut två gula kort i Pool1. T Lennartsson och Christoffer.
|
mike77
göteborg
Här sen Nov 2007

06 Mar 2009 13:54
Du har nog missat poäng till lennartsson han kom 2a tror jag, själv ska jag ha 7p har fått 8p...
Tack för snabb uppdatt å underbart rejs..
_________________ mikael englund
|
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Hjälpmoderator
Trådstartare

06 Mar 2009 13:57
Re:
mike77 skrev: | Du har nog missat poäng till lennartsson han kom 2a tror jag, själv ska jag ha 7p har fått 8p...
Tack för snabb uppdatt å underbart rejs.. |
Nix det är rätt. Han hade två gula kort och fick tyvärr ett till detta rejs så han har skrapat ihop till ett rött kort och då blir man av med poängen i det rejs som man är med i plus att man får starta sist i nästföljande lopp.
|
mike77
göteborg
Här sen Nov 2007

06 Mar 2009 14:00
ok! Fel av mig visste inte om korten, tror min finalplats säkrades igår. Hur skall finalen köras? Blir det zanndvort club med samma bilar som i serien, hur blir det med vikterna?
|
christ0ffer
Örebro län
Här sen Okt 2008

06 Mar 2009 14:03
Re: Resultattråden - Säsong 9
Niklas Maravic skrev: |
2) Christoffer , 1 gult kort för en avputtning (685 sek) utan att stanna av.
|
Jag släppte ju förbi mike77 direkt, men det kanske inte räckte?
_________________ Christoffer Johnson
|
Totte
Här sen Okt 2003

06 Mar 2009 14:09
Re:
Niklas Maravic skrev: | Nu har jag uppdaterat poäng/viktlistan. Spännande kring strecket i Pool2.
Tyvärr var jag tvungen att dela ut två gula kort i Pool1. T Lennartsson och Christoffer. |
De där knuffarna skrev jag om efter rajset,anledningen till dem båda var du att jag i min tur fick knuffar bakifrån så att jag knuffa till folk?
|
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Hjälpmoderator
Trådstartare

06 Mar 2009 14:12
mike77: Mer info om finalen kommer. Det blir iallafall en bana och tre olika bilklasser under en och samma kväll. Så det blir lite längre lopp än vad det brukar vara. Gällande bana så har jag en liten grej på G som ni kommer gilla.
Christoffer: Du fick ditt gula kort för hur du dök in framför honom lite burdust så att säga. Det såg inte ut som om du tänkte släppa honom. Sen hamnade du ute i gräset så att han kunde köra om iallafall. Men sammanfattningsvis gillar vi inte den sortens omkörningar.
|
christ0ffer
Örebro län
Här sen Okt 2008

06 Mar 2009 14:23
Jag styrde ut i gräset för att ge mike plats att komma förbi. Men skitsamma. Jag håller med om att jag dök in för hårt, så visst ska jag ha kortet
_________________ Christoffer Johnson
|
mike77
göteborg
Här sen Nov 2007

06 Mar 2009 14:48
Du dök in lite hårt kanske men tyckte du släppte av med en gång å lät mig passera. Så för min del tycker jag kortet va lite hårt men domarn bestämmer
|
Sören Ö
Västerås
Här sen Okt 2007

06 Mar 2009 15:23
Senast ändrad av Sören Ö, 06 Mar 2009 15:28, ändrad totalt 1 gång
Re:
Niklas Maravic skrev: | mike77 skrev: | Du har nog missat poäng till lennartsson han kom 2a tror jag, själv ska jag ha 7p har fått 8p...
Nix det är rätt. Han hade två gula kort och fick tyvärr ett till detta rejs så han har skrapat ihop till ett rött kort och då blir man av med poängen i det rejs som man är med i plus att man får starta sist i nästföljande lopp. |
Hade lennartsson 3 gula och ett rött då han kom till Karlskoga? EDIT jag har nu sett att det gäller efter Karlskoga - allt är förstått nu!
_________________ Sören 'ChessChamp' Östmark
www.sdax.se Schack, Trav och Blog
|
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

06 Mar 2009 15:28
Re:
Sören Ö skrev: | Niklas Maravic skrev: | mike77 skrev: | Du har nog missat poäng till lennartsson han kom 2a tror jag, själv ska jag ha 7p har fått 8p...
Nix det är rätt. Han hade två gula kort och fick tyvärr ett till detta rejs så han har skrapat ihop till ett rött kort och då blir man av med poängen i det rejs som man är med i plus att man får starta sist i nästföljande lopp. |
Hade lennartsson 3 gula och ett rött då han kom till Karlskoga? |
om du läser Niklas inlägg en gång till lite lugnare så ser du nog att han hade två gula kort och fick ett till i rejset igår, då blev det 3 gula med följd ett rött och av med poängen...
|
Totte
Här sen Okt 2003

06 Mar 2009 16:55
Re:
Totte skrev: | Niklas Maravic skrev: | Nu har jag uppdaterat poäng/viktlistan. Spännande kring strecket i Pool2.
Tyvärr var jag tvungen att dela ut två gula kort i Pool1. T Lennartsson och Christoffer. |
De där knuffarna skrev jag om efter rajset,anledningen till dem båda var du att jag i min tur fick knuffar bakifrån så att jag knuffa till folk? |
om du kollar på reprisen så ser du nog vad jag menar
|
PontusT
Muskö
Här sen Dec 2008

06 Mar 2009 17:15
finns det någon instant replay?
_________________ Pontus Törnberg
|
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Hjälpmoderator
Trådstartare

06 Mar 2009 17:35
Re:
Totte skrev: | Totte skrev: | Niklas Maravic skrev: | Nu har jag uppdaterat poäng/viktlistan. Spännande kring strecket i Pool2.
De där knuffarna skrev jag om efter rajset,anledningen till dem båda var du att jag i min tur fick knuffar bakifrån så att jag knuffa till folk? |
om du kollar på reprisen så ser du nog vad jag menar |
Nope...bägge de incidenter som du är inblandad i är du inte alls påkörd bakifrån. Jag har två screenshots som du kan få om du vill. Kolla 61 resp 74 sek in så kan du se själv.
|
|