| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 1 - ETCC @ Interlagos - 23 nov
|
4 besök senaste veckan (3557 totalt) |
|
Annars finns en ny utmärkt klient nu.
På VMS som jag e med i och kör en testliga nu kör vi med en nyutvecklad klient. Inga missmatches då man laddar upp och låser filer man använder. Alltså inget mygel heller. Vidare så får man straffvikter vid 1-2-3 plats (30-20-10kg). Det blir jämnare rejs då dom som ligger i topp får denna extra vikt. Vinner man altså två rejs startar man det tredje med 60kg extra vikt. Jag kan säga att bilen e mycket svårkörd med extra vikt. På deras hemsida kan man även lägga upp egna ligor
_________________ /Dusan Reljanovic |
|
Jag så på hemsidan att deras klient just nu håller på att provas ut. Sen ska det "riktiga" börja i januari 2004.
Jag tycker att fortsätter med vår liga och ser vad som händer på deras hemsida. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Jag kör just nu med 30kg extra vikt och det motsvarar ~0.6sec / varv.
Sedan så sliter det mycket mer på bromsar/däck. Jag tror det skulle bli mycket tajta rejs med denna klient. Det var lite strul i början med klienten men nu funkar den Vi kan ju köra klart vår liga och kolla upp detta i framtiden iaf. _________________ /Dusan Reljanovic |
|
Så här ser poängställningen ut efter det första racet:
1) fuZe 10 p (1) 2) pg_ice 8 p (1) 3) Jonas Larsson 6 p (1) 4) ove M 5 p (1) 5) C Waltgard 4 p (1) 6) Kavic 3 p (1) 7) P Hylander 2 p (1) 8) Rocket Roger 1 p (1) 9) oscar A 0 p (1) 10) Niklas Maravic 0 p (1) 11) SpeedyGT 0 p (1) 12) ThomasT 0 p (1) 13) A Kronberg 0 p (1) 14) Nypan (empk2k?) 0 p (1) 15) HOOPoo 0 p (1) 16) Stigs RC 0 p (1) 17) Gustav Uhlander 0 p (0) 18) djungel-Jim 0 p (0) Vi kunde tyvärr inte dela ut 4 extra poäng för snabbaste kvaltid då vi inte hade tillgång till fullständiga kvaltider. Vi hade bara det från en server. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
![]() |
Racingsimulatorer
Race 1 - ETCC @ Interlagos - 23 nov
|
4 besök senaste veckan (3557 totalt) |