Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
909 besök totalt |
2009-03-10 RBC Grand Finale
Den 10 mars är det dags för säsongsavslutning och stor final i RBC. Som traditionen bjuder kör vi om dubbla poäng, varför det fortfarande är en öppen historia vem som ska ta hem totalsegern, Radical Trophy och Ginetta Cup. Tabellen finns här: http://mk.quicknet.se/221072/upload/ Traditionen bjuder uppenbarligen också att många har svårt att komma till skott med sin anmälan. Jag är mycket tacksam för att nedanstående deltagare redan givit sig till känna, men ser fram emot ett stort inflöde i inkorgen inom kort. Kassan öppnar 18.30, förarmöte 19.00 och sedan ska det avgöras! Priset är det vanliga 500:-, vilket betalas kontant eftersom hallen inte tar kort. Platsen är förstås gokartstockholm, Heliosgatan 10 i Hammarby Sjöstad. Gör nu som nedanstående, skicka ett mail till mig med din anmälan med det snaraste! RBC 6 2009-03-10 Niclas Krigsman Lars Wiezell Thomas Granbacka Marcus Palnér Lasse Forsman Fredrik Lestrup Sandra oscarsson Fredrik Fehler Yonas Tekle Gunnar Frykfors ola Lennström Jesper ojala Jonas Lange Louise Brunner Anders Hansson Fredrik Anth Nichlas Severin Leif Severin Philip Forsman Björn Ågren _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
I kväll är det dags för final i RBC! Någon som vaknat sent och vill vara med? Hör av er!
Några återbud och några tillskott gör att startlistan just nu ser ut så här. dessutom säger flera oberoende källor att Sebastian Hohenthal kommer att dyka upp. Vi får se om han vågar vara med.... Niclas Krigsman Lars Wiezell Thomas Granbacka Marcus Palnér Lasse Forsman Fredrik Lestrup Sandra oscarsson Fredrik Fehler Yonas Tekle Gunnar Frykfors ola Lennström Jesper ojala Jonas Lange Anders Hansson Fredrik Anth Nichlas Severin Leif Severin Philip Forsman Björn Ågren Marcus Fabricius Mattias Stahre Stefan Söderberg Martin Öhlin LIE Daniel Haglöf Claes Hoffsten Paul Lüthi _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
![]() |
Inför träffar
![]() |
909 besök totalt |