Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1706 besök totalt |
John Deere - Traktorsim
hehe Det här är nåt för er som tycker att det går för fort i STCC! ![]() http://uk.download.videogames.yahoo. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Skulle prova lite men se det gick inte. När man kommer till gubben i spelet snurrar det bara åt ett håll fort som fanken. (Nej jag har inte druckit några rusrycker)
![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
||
Tyska Astragon gör en del intressanta saker:
1. Färd-simulator, road trip = åk vanlig bil i vanlig trafik (inkl. trafikljus etc.) 2. Tunnelbanesimulator = kör tunnelbana på en linje i en stad och plocka upp och släpp av passagerare 3. Bondgårdssimulator = ha boskapsskötsel osv. på en bondgård 4. Sopbilssimulator = åk sopbil och plocka upp från ställen och dumpa på soptippen 5. Byggkranssimulator = Kör byggkran på bygge och lyft upp saker åt jobbarna 6. Grävmaskinssimulator = gräv i jorden för att lägga ner kloak eller fiberoptik mm. 7. Bondgårdsfordonsimulator = plöj din åker med traktor mm. 8. Buss-simulator = kör en busslinje i staden och plocka upp och släpp av passagerare Personligen är jag väldigt intresserad av de olika lastbilssimulatorerna som finns, man får hela europas verkliga vägnät och sedan sitta och köra lastbil - jätte häftigt, tycker jag, det är nästan så att jag köper men jag inser att det är för stort slöseri med tiden att sitta och hålla på med det! |
||
Re:
"Gammalt" spel? Trodde att de skulle promota nya produkter om de gör egna spel, 9030-serien har ersatt 9020 redan 2007 ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Re:
He he, jag kände på mig att du har lite bondgårdsgrejs i blodet Niklas ![]() Allvarligt talat, nu har jag blitt så nyfiken så jag måste testa jag med ![]() |
||
Fan va trist spel. Även fast man fick lite traktorkörakänsla om man valde att sitta inne i traktorn. Men allvarligt, för de arealerna man ska bearbeta skulle jag rekommendera lite större maskiner. Bredd alltså. Sparar man både soppa, tid och miljö.
![]() ![]() |
||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1706 besök totalt |