| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW i Top Gear
|
1 besök senaste veckan (4505 totalt) |
Dock är det samma test, fast jag kanske beskrev det lite kasst.
_________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||||||||
Det där är juh en Boxter S. Jag har för mig att det är vanliga Boxter det pratas om... |
||||||||
Som du kanske ser, så svarar jag på frågeställningen kring huruvida en S2000 är snabbare runt Hockenheim än en S.
Jag tror faktiskt inte att det som visas på tv är samma som det som det tas tid på. Det sladdas ju som sagt en hel del. De har ju varit av några gånger med. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||||
Man får hoppas det, annars framstår listan inte som speciellt seriös...
|
||||||||
Hmmm jag ska kolla Elises länkar om jag kan hitta programmet först
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||||
Hmm.. det är bara S2000 som kör med vindrutetorkarna på vilket borde innebära en viss tidsförlust... ( inte pga torkarna utan pga en mycket blötare bana.. ) kan kanske förklara lite !?!? _________________ MackeMaehlum |
||||||||
oj oj, mitt fel nu skäms jag
|
||||||||
Jag tror jag vet oxå (har ju inte fått hem programmet än) men om jag har rätt så är det en av mina favorti bilar.
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||||
I så fall är jag impad i och med att det sändes på BBC igår. (Ps jag bor inte i Sverige, utan 27mil väster om )
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||||
Det är väll inte så svårt att lista ut, det finns väll inte så överdrivet många jappsare med 1.3liters wankel (sa jag det, hoppsan ) och 4 dörrar (varav två är halvfejk ) som kan tänkas hålla jämna muggar med en M3E46'a?
|
||||||||
Jag är impad redan. Gött att det går att ladda ner dagen efter Undra vad BBC tycker om det
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||||
nån kan ju ha trimmat en mazda 121 en hel del kanske? _________________ Pontus Fyhr |
||||||||
Finns 121'or med 4 dörrar? Jag har juh inte sett programmet i fråga, men så fort någon säger japs 1.3 4 dörrar och snabb så får man juh omedvetet associationer till Mazda RX8
|
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW i Top Gear
|
1 besök senaste veckan (4505 totalt) |