Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Renault Junior Cup
3429 besök totalt
Bäckman91
Kristinehamn
Här sen Dec 2008

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Renault Junior Cup

Tjenare. Jag söker en billig bil som har körts i Renault Junior Cup,helst raceklar.
Har lite problem med Ekonomiska sponsorer så som det ser ut just nu så kollar jag bara priser på bilar.

//Kim

Torsby
Här sen Sep 2006

Vi säljer vår Renault Clio -92 som efter bygget har gått 2½ säsong i denna klass.
Efter en mindre kollision under raceweek i år så är den nu i toppskick igen då
bara kosmetikan fick lite stryk.

Vi vill ha 55 000:- för bilen, då ingår 3 uppsättningar fälgar och rätt så mycket däck.
och om så önskas så skickar vi med en komplett kaross till som är oplockad.

Hör av er för bilder och mer information!
Karl Wikander 070-6264076

Kristinehamn
Här sen Dec 2008

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Jag skulle gärna vilja veta lite mer om Renault Junior Cup............från en förares ögon.
T.ex. hur mkt pengar man måste lägga ut på en säsong, om det finns en prispot som man kan vinna, M.m.

//Kim

Stockholm
Här sen Jan 2009

tjena, har kört renault junior ett år. Budgeten kan vara lite olika. Det som kostar är så klart bensin och däck. Sen tillkommer lite extre (startavgift). Beroende hur mycket man vill lägga så kan ju en race helg kosta mellan 2500-6000.
Prispot kan man ganska enkelt utesluta, man får nöja sig med en fin pokal om man är topp 3 :P
Klassen är ialf grymt rolig att köra och det är en bra utgångspunkt ifall man vill bli en bra racingförare, det är ju bara se hur det gått för Mattias Ekström (tidigare vinnare av klassen).

hare / gustav

Renault Junior Cup
3429 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande