Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
10 besök senaste veckan (1940 totalt) |
Re: 2009-03-03
oväntat att du skulle vara den första att svara ![]() _________________ Lars Eriksson #10 Team Lisco (ljusblå 240 med orangea flaggor) |
||||
Re: 2009-03-07 - Sundsta 5papp
Förhoppningsvis blir det isracing........ men ni får ju faktiskt ha bra dubbdäck (av gatbilstyp) .... och då är det ju skitkul med iskörning, för det går ju köra tokbrett då och så håller bilarna och banan finfint... ![]() |
||||
Det var ju faktist lite roligare i slutet av tickstarajset med all sand å fäste än i mitten när "alla" vi volvoförare hade problemas. Det är iof en högst personlig åsikt. _________________ Lars Eriksson #10 Team Lisco (ljusblå 240 med orangea flaggor) |
||||
Jag vet ett team som inte bryr sig nämnvärt om föret på banan..
Det går rykten om att de har en vinnarbil och i stort sett redan vunnit.. Det lilla jag har sett och hört om bilen talar för dem. Dessutom är teamet duktiga rattvridare och duktiga mekar (om någon annan skulle behöva hjälp, då deras bil inte går sönder så klart) Jag kommer vara på plats och njuta av dagen ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
fördelen med sundsta är att den inte har några backar och därför inte några stilla stående vovlos som står och slirar på ett hjul ![]() ska bli kul att köra på hård och slät bana, om det inte vore för de där djävla små framhjulsdrivna bilarna som bara flyger fram på snön kommer att sakna våran 4wd på lördag. the rabbit nr9 _________________ svante hedlund |
||||
Med vår Volvo har även Sundstabanan branta backar :-)
Vi blev puttade upp till besiktningen på Ticksta och kunde knappt ta oss runt för att testa transpondern. Har dock lyckats fixa en broms som var anliggande och bättre däck till på lördag. Så lite bättre fart ska det nog bli. Måste nog ta tag i att få diffen svetsad. See ya, Team Autoholics. Beige 745:a. R _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
||||
Jag har legat i blötsnön och svetsat styrarmar som en galning på vår lådbil, så jag kommer med samma däck & grepp eftersom tiden inte räckte till varesig diffen eller nya däck.
dock har vi skaffat en portabel svets och järnskrot. Är det någon som satt i 4p-bälten i en 740 och lyckats använda sig av orginal fästena? och isåfall hur? |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
10 besök senaste veckan (1940 totalt) |